۲ عاملی که طلا را گران کرد

۲ عاملی که طلا را گران کرد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر دو دلیل اصلی افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر را اعلام و وضعیت بازار سکه و طلا در ایام پایان سال را تشریح کرد.

محمد کشتی‌آرای درباره دلایل افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر گفت: طی روزهای اخیر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخلی با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه بوده است که مهمترین دلیل آن افزایش قیمت جهانی طلا است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر دلیل دیگر افزایش قیمت را نزدیک شدن به ایام پایانی سال ذکر کرد و افزود:‌ البته پس از گذشت این مدت ایام فاطمیه فرا خواهد رسید که امیدواریم نرخ ها دوباره با روند کاهشی مواجه شوند.
وی با بیان اینکه به نظر می رسد تا پایان سال جاری روند افزایشی قیمت ها ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در شرایط فعلی این دو عامل مذکور باعث افزایش قیمت سکه و طلا شده است، البته افزایش قیمت سکه به مراتب از طلا بیشتر بوده است.
کشتی‌آرای ادامه داد: افزایش قیمت نیم و ربع سکه به مراتب بیشتر از سکه تمام بوده اما به دلیل اینکه قیمت سکه تمام بهار آزادیبیشتر و چشمگیر‌تر است، افزایش قیمت آن بیشتر به نظر می آید.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به وضعیت متغیر قیمت ها در بازار جهانی و همچنین نرخ ارز نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت قیمت سکه و طلا در بازار داخلی داشت، این در حالی است که اتفاقات بازار طلا و سکه لحظه ای است و بر این اساس نمی توان به صورت منطقی وضعیت قیمت ها و بازار را پیش بینی کرد.

منبع خبر: 
  ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۲:۴۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد