نوسان پايين، سكه بدون تغيير

نوسان پايين، سكه بدون تغيير
عصر ديروز روند مبادلات قراردادهاي سكه آتي بورس كالاي ايران برخلاف دادوستدهاي صبح، از لحاظ قيمت افزايش زير يك درصد را به دنبال داشت.
عصر ديروز روند مبادلات قراردادهاي سكه آتي بورس كالاي ايران برخلاف دادوستدهاي صبح، از لحاظ قيمت افزايش زير يك درصد را به دنبال داشت.
بيشترين حجم معاملات در سررسيدهاي شهريور و آبان‌ماه و كمترين حجم مبادلات نيز براي مهر‌ماه بود، در حالي كه سررسيدهاي نزديك همچون مرداد‌ماه با بي مهري معامله‌گران رو به رو بود. تحليلگران عنصر تاثيرگذاري همچون دلار را به عنوان مهم‌ترين دليل تحركات مثبت قيمتي تلقي مي‌كنند. اين در شرايطي است كه دلار طي شش‌ماه گذشته به بالاترين سطح قيمتي رسيده و به تبع اين اوضاع و به دليل افزايش قيمت سكه، مردم تمايل بيشتري به دريافت سكه دارند؛ براساس آمار منتشر شده توسط مديريت بانك مركزي، تحويل سكه‌هاي پيش فروش طي دور اخير با استقبال بيشتري همراه شده و به اين خاطر بوده كه بسياري از كارشناسان بر اين باورند مردم نسبت به صعودي شدن قيمت‌ها در آينده اميدوار هستند.
البته افزايش سطح تقاضاها در بازار ارز و از سويي روايت‌هاي مختلف از توافقات براي ارائه نرخ جديد مرجع و تك نرخي كردن ارز در باقي ماندن محدوده قيمت‌ها در همان سطح تاثيرگذار بوده است. روند مبادلات در بازار آتي به اين گونه بود كه قيمت سكه سررسيد مردادماه با كاهش 14/1 درصدي در مبادلات صبح و افزايش 18/0 درصدي در مبادلات عصر در محدوده 745 تا 754 هزار تومان، سررسيد شهريورماه با افت 44/1 درصدي در مبادلات صبح و افزايش 86/0 درصدي در مبادلات عصر در محدوده 782 تا 800 هزار تومان، سررسيد مهرماه با كاهش 53/1 درصدي در مبادلات صبح و افزايش 39/0 درصدي در دادوستدهاي عصر در محدوده 819 تا 835 هزار تومان و سررسيد آبان‌ماه با افت 58/1 درصدي در مبادلات صبح و افزايش 56/0 درصدي در مبادلات عصر در محدوده 862 تا 881 هزار تومان قرار گرفت. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.       
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۷:۲۶:۳۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد