معامله‌گران دو دل در تالار آتی

معامله‌گران دو دل در تالار آتی
این روزها با همراه شدن افزایش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی و نوسان قیمت دلار در بازار داخل، دوباره هیجان به بازار نقدی و آتی سكه بازگشته به طوریكه طی هفته گذشته با عبور قیمت هر قطعه سكه از مرز 800 هزار تومان بار دیگر این فلز ارزشمند بر سر زبان ها افتاده است.
تا ساعت 14 امروز قیمت سكه با وجود بسته بودن بازارهای جهانی و فقط به دلیل نوسان قیمت دلار از 840 هزار تومان فراتر رفته كه در این بین نوسان محدود قیمت ها در معاملات آتی سكه كمی عجیب به نظر می رسد.
در حالی كه همیشه با كوچكترین نوسان قیمت سكه در بازار نقدی، نرخ تمام سر رسیدهای بازار آتی نیز تغییر می كرد اما در معاملات امروز رشد قیمت ها در بورس كالا در حد انتظارها نبوده و فقط تابلوی معاملات به رنگ سبز درآمده است.
براین اساس هم اكنون قیمت سكه در قرار داد تحویل شهریور 842 هزار تومان یعنی به میزان بازار نقدی است.
همچنین قیمت ها در قرارداد تحویل مهرماه با رشد 10 هزار تومان 872 هزار تومان، تحویل آبان 911 هزار تومان و تحویل آذر امسال 937 هزار تومان ثبت شده است.
به گفته فعالان بازار سكه با توجه به نوسان بالای 20 هزار تومانی سكه در بازار نقدی، رشد حدود 10 هزار تومانی قیمت ها در معاملات آتی نشان از ترس و دودلی معامله گران این بازار دارد.
كارگزاران براین باورند، اگر زیان های ماه های قبل برخی معامله گران آماتور در بازار رخ نمی داد شاید در حال حاضر رقم نزدیك به یك میلیون تومان روی تابلوی معاملات آتی نقش می بست. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلا و سکه به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: ایرنا
  ۴ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴:۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد