بی اعتنایی آتی سکه به نوسان دلار

بی اعتنایی آتی سکه به نوسان دلار
معاملات آتی سکه در بورس کالا روز یکشنبه به 5 هزار و 634 قرارداد و ارزش آن به 759 میلیارد ریال رسید.

به نقل از بورس کالای ایران ، در دومین روز هفته ،سکه در بازار نقدی تحت تاثیر تحرکات دلار قرار گرفت ، اما در شرایطی است که سکه آتی با توجه به خوش بینی ها از اونس طلا به این تحرکات بی اعتنایی کرد.

سکه در هر 5 سر رسید بازار آتی رون مثبتی را در پیش گرفت ، به طوری که سکه تحویل اسفند ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 203 هزار تومان ، افزایش 0.06 درصدی را تجربه کرد . این در شرایطی است که قرار داد تحویل اردیبهشت 96 با قیمت یک میلیون و 235 هزار تومان رشد 0.1 درصدی را به ثبت رساند. از طرفی سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و 274 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت افزایش 0.1 درصدی را تجربه کرد . همچنین سررسید شهریور ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و 315 هزار تومان معامله شد و بارشد 0.08 درصدی رو به رو شد.
در پایان نیز سر رسید آبان سال 96 با قیمت یک میلیون و 360 هزار تومان معامله شد و نسبت به آخرین معامله در هفته گذشته افزایش 0.2 درصدی را به ثبت رساند.
فراز و فرود سکه در بازار نقدی روز یکشنبه ، سکه تمام بهار آزادیمعاملات خود را با قیمت یک میلیون و 204 هزار تومان آغاز کرد که افزایشی 3 هزار تومانی نسبت به قیمت بسته شده و روز شنبه داشت ، اما در بعد از ظهر همین روز با بازگشت دلار در مسیر نزولی بهای سکه نیز روی یک میلیون و 200 هزار تومان بسته شد.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۴:۳۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد