تداوم کاهش قیمت قراردادهای آتی سکه

تداوم کاهش قیمت قراردادهای آتی سکه
معاملات آتی سکه با وجود کاهش قیمت‌ها در آخرین روز معاملاتی همچنان روند نزولی را طی می‌کند.
معاملات آتی سکه با وجود تداوم کاهش‌های اخیر همچنان روند نزولی را طی می‌کند و این در حالی است که قیمت جهانی طلا نیز با کاهش قیمت روبه رو است.
بر همین اساس احسان غفوریان، مدیر آتی یکی از کارگزاری‌ها در گفت‌وگو با فارس ضمن تحلیل روند معاملات قراردادهای آتی سکه، اظهار داشت: روند کاهشی قیمت جهانی طلا، ثبات قیمت دلار و سکه در بازار نقدی از عوامل تأثیر گذار بر روند قیمت‌های آتی بوده است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه قیمت ها در ابتدای معاملات امروز مثبت باز شد اما در ادامه روند نزولی را طی کرد.
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی بازار در خصوص قرارداد آتی اسفند چه خواهد بود، تصریح کرد: بین 35 تا 40 هزار تومان نسبت به قرارداد آتی بهمن بیش‌تر خواهد بود و هرچه قیمت ها نزولی شود به دنبال آن آتی اسفند نیز پایین خواهد آمد.
بر اساس این گزارش، برخی از معامله‌گران آتی معتقدند روند نزولی قیمت‌ها همچنان تداوم خواهد داشت به طوری‌که پایین‌ترین قیمت‌ها را طی روزهای آینده تجربه خواهد کرد.
مدیر آتی کارگزاری مشاوران سهام با بیان اینکه قراردادهای آتی امروز سکه نسبت به روز گذشته کاری خود بازهم کاهش داشته است، گفت: معاملات قراردادهای آتی سکه همچنان به طور منفی انجام می‌پذیرد.
غفوریان همچنین با اشاره به قیمت‌های امروز معاملات آتی سکه، افزود: قراردادهای آتی آذر، دی و بهمن به ترتیب یک میلیون و 186 هزار تومان، یک میلیون و 245 هزار تومان و یک میلیون و 318 هزار تومان معامله می‌شوند.
به گزارش فارس، روز بیست‌ودوم آذرماه جاری معاملات آتی سکه در حالی پایان یافت که قراردادهای تحویل آذر، دی و بهمن به ترتیب با قیمت تسویه شده یک‌میلیون و 209 هزار تومان، یک میلیون و 281 هزار تومان و یک میلیون و 361 هزار تومان داد و ستد شد.
این گزارش اضافه می‌کند: طی هفته ای که گذشت معاملات آتی سکه در تمام سررسیدها روزهای پرنوسانی را پشت سرگذاشته به طوری که معامله‌گران این بازار معتقدند این نوسانات بیش‌تر به خاطر اخبار و رویدادهای سیاسی جهان است.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای مشاهده و اطلاع از آخرین نرخ ارز غیر مرجع در مرکز مبادلات ارز به صفحه نرخ ارز مبادله ای مراجع نمایید.
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلای جهانی به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۷:۲۴:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد