احتمال تجدید نظر در شرایط پیش فروش سکه

احتمال تجدید نظر در شرایط پیش فروش سکه
خبر رسید که پیش فروش سکه به هفته آینده موکول شده است. از قرار تغییراتی نیز در تعداد و زمان انتظار دریافت سکه پدید خواهد آمد.
خبر رسید که پیش فروش سکه به هفته آینده موکول شده است. از قرار تغییراتی نیز در تعداد و زمان انتظار دریافت سکه پدید خواهد آمد.
در این راستا البته هنوز مقام‌هاي رسمی موضع‌گیری نداشته‌اند، با این حال گمانه‌زنی‌ها از مواردی این چنین حکایت دارند. پس از دوره اول ثبت نام سکه، اعلام شد که در صورت تکرار این برنامه ثبت‌نام اینترنتی خواهد بود. در روزهای اخیر برخی تاخیر در اصلاح سامانه اینترنتی را دلیل شروع نشدن این طرح از اول اسفند اعلام کردند. با این حال تازه‌ترین خبرها و گمانه‌زنی‌ها از آغاز این طرح در هفته آینده خبر داده‌اند.
ملی و تجارت بانک‌های عامل؟
بر اساس اخبار منتشر شده، بانک مرکزی احتمالا امسال برنامه پیش‌فروش سکه را از طریق یک سامانه اینترنتی، اجرایی خواهد کرد. بنا بر گزارش خبرگزاری مهر بانک مرکزی در حال حاضر مشغول طراحی این سامانه است. در عین حال احتمالا دو بانک ملی و بانک تجارت عاملیت پیش فروش سکه‌هاي بانک مرکزی را عهده‌دار خواهند بود.
بررسی شرایط جدید پیش‌فروش سکه
در سکوت مسوولان رسمی بازار گمانه‌زنی و اخبار‌هاي غیررسمی داغ است. خبرگزاری فارس در خبری از احتمال تجدید نظر در شرایط پیش فروش سکه خبر داد. این خبرگزاری گزارش داد: بانک مرکزی در حال بررسی شرایط جدیدی برای پیش‌فروش سکه است و کارگروهی نیز در این زمینه فعال شده است؛ بنابراین گزارش یاد شده کارگروه در حال بررسی شرایط بازار، میزان استقبال احتمالی از طرح، عملکرد دوره قبل پیش‌فروش سکه و مواردی از این دست است. از جمله گزینه‌های مورد بررسی، کاهش تعداد سکه‌های تحویلی و مدت زمان تحویل است. قبلا مدت زمان تحویلی 6 تا 8 ماه اعلام شده بود. 
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۷:۲۴:۱۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد