بازگشت سکه از کانال یک میلیون و ۳۹۰

بازگشت سکه از کانال یک میلیون و ۳۹۰
روز گذشته، سکه معاملات خود را در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان آغاز کرد. در سومین روز هفته، سکه معاملات خود را با قیمت یک میلیون و ۳۹۳ هزار تومان آغاز کرد. این قیمت ۸ هزار تومان پایین‌تر از روز یکشنبه بود.

روز گذشته، سکه معاملات خود را در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان آغاز کرد. در سومین روز هفته، سکه معاملات خود را با قیمت یک میلیون و ۳۹۳ هزار تومان آغاز کرد. این قیمت ۸ هزار تومان پایین‌تر از روز یکشنبه بود. در ادامه روز این فلز گرانبها با تکیه بر رشد قیمت دلار و تحرکات معامله‌گران در حراج سکه به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رفت. سکه روز یکشنبه با ۱۴ هزار تومان رشد به قیمت یک میلیون و ۴۰۱ هزار تومان رسیده بود، حال آنکه در نهایت روز دوشنبه در نهایت تنها ۸ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. افزایش قیمت سکه در شرایطی صورت گرفت که از نظر رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت آن دارای حباب است. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: در حال حاضر قیمت سکه طلا در بازار با حباب ۸۰ الی ۹۰ هزار تومانی روبه‌رو است. وی ادامه داد: بعد از حراج سکه طلا از سوی بانک کارگشایی بازار عرضه و تقاضا در حال تعادل نسبی بوده و حتی کاهش تقاضا برای خرید نیز در بازار وجود دارد، رشد قیمت سکه در مدت اخیر به تقاضای کاذب منجر شده بود؛ اما دادو‌ستدهای بازار در حال عادی شدن است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه این اتحادیه در کنترل و نظارت عیار طلا نقش دارد، یادآور شد: اتحادیه طلا و جواهر یک نهاد غیرانتفاعی و نظارتی است و کار اقتصادی انجام نمی‌دهد و نقشی در عرضه یا تقاضا یا دخالت در بازار ندارد و کارهای صنفی اعضای اتحادیه را انجام می‌دهد.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد