اخبار سکه و طلا و بورس

تعداد کل: 18463 صفحه 653 از 924
  • روسیه یک سوم طلای جهان را خریدروسیه یک سوم طلای جهان را خرید

    بر اساس اعلام گولدکور، بانک مرکزی روسیه در سال 2014 حدود یک سوم طلای عرضه شده در جهان را خریداری کرده است.

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
  • ریزش کانالی سکه پس از 10 روز ریزش کانالی سکه پس از 10 روز

    ت مواجه شد تا بهای شاخص بازار ارز به 3460 تومان برسد. افت سکه عمدتا تحت‌تاثیر سقوط ارزش طلای جهانی بود، هر چند که کاهش دلار نیز زمینه نزول کانالی سکه را فراهم‌تر کرد. افت آخر هفته دلار و سکه موجب شد که در مقابل تغییرات هفتگی این دو دارایی باارزش علامت منفی ثبت شود. دیگر خبر مهم روز پنج‌شنبه عبور نرخ رسمی دلار از قیمت 2750 تومان بود. روز پنج‌شنبه بانک مرکزی نرخ رسمی این ارز را 35 ریال افزایش داد تا نرخ دلار مبادله‌ای به 2753 تومان برسد....

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
  • اولین هفته بد طلا در سال 2015اولین هفته بد طلا در سال 2015

    و محدود داشت، اما در کل روز روند کاهشی را تجربه کرد. اونس چهارشنبه شب به بیانیه بانک مرکزی ایالات‌متحده با افت بیشتر قیمت واکنش نشان داد، اما هضم داده‌های بیانیه در بازار پنج‌شنبه بسیار بیشتر به چشم آمد....

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
  • پنج ضلعی ابهام تالار شیشه‌ایپنج ضلعی ابهام تالار شیشه‌ای

    هفته گذشته، دماسنج بازار سهام در شرایطی رشد 3/0 درصدی را پس از چهار هفته متوالی منفی به ثبت رساند که بررسی ها نشان می‌دهد هنوز ابهاماتی در این بازار مشاهده می‌شود.

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
  • طلا سقوط کردطلا سقوط کرد

    طلا در بازار جهانی به دلیل صعود دلار، بازارهای سهام و اقدام سرمایه گذاران در سود بردن از افزایش قیمت اخیر این فلز زرد، با کاهش روبرو شد.

    ۷ بهمن ۱۳۹۳
  • مهندسی برآیند صفر در بورس مهندسی برآیند صفر در بورس

    روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افزایش 9 واحدی خود در کانال 65 هزار واحدی باقی ماند تا مختصر کورسوی امید سهامداران برای تغییر روند بازار حفظ شود.

    ۷ بهمن ۱۳۹۳
  • ۷ بهمن ۱۳۹۳
  • قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

    هر گرم طلای 18عیار نیز بیش از 102 هزار تومان است.

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
  • التهابی در بازار طلا و سکه نیستالتهابی در بازار طلا و سکه نیست

    رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه در داخل کشور ناشی از رشد قیمت جهانی این فلز گرانبها بوده، گفت: از آنجا که نرخ ارز از ثبات نسبی برخوردار است بنابراین پیش بینی می شود التهابی در بازار طلا و سکه به وجود نیاید.

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
  • ترکش فرانک به بازار سکهترکش فرانک به بازار سکه

    بازارهای ارز و سکه در نخستین روز هفته جدید وضعیت متفاوتی داشتند؛ در حالی که شاخص بازار ارز روز شنبه با وجود نوسان روی قیمت پنج‌شنبه ایستاد، سکه بهار آزادی تحت‌تاثیر خیز بهای جهانی طلا با افزایشی قابل توجه روبه‌رو شد.

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
  • لیدرها به بورس برمی‌گردند؟لیدرها به بورس برمی‌گردند؟

    ه که در صنایع مختلف در جریان است. بررسی‌ها نشان می‌دهند تصمیماتی که در حوزه‌های پتروشیمی و پالایشی شنیده می‌شود در کنار امیدواری‌ها به بهبود صادرات و تولید در گروه سیمانی و چشم‌انتظاری برای رونق در بخش خودرو همگی نویدبخش بازگشت این صنایع مهم به بازار سهام است....

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
  • قیمت جهانی طلا ظرف پنج روز 5/4 درصد بالا رفتقیمت جهانی طلا ظرف پنج روز 5/4 درصد بالا رفت

    یاست جدید بانک مرکزی سوئیس مبنی‌بر عدم تناسب پول رسمی این کشور با یورو و جلوگیری از تضعیف فرانک» بود. این افزایش قیمت موجب شد تا دیروز بازار سکه در داخل کشور به آن واکنش مثبت نشان دهد و به سمت کانال یک میلیون تومان حرکت کند. تحولات در بازار جهانی طلا و افزایش قیمت جهانی فلز زرد موجب شد تا در پایان معاملات هفته گذشته قیمت سکه در آستانه ورود به محدوده یک میلیون تومان قرار بگیرد. در نهایت روز گذشته سکه پس از یک ماه، موفق به ورود به محدوده یک میلیون تومان شد. بازار سکه در حالی روز شنبه به افزایش قیمت اونس طلا واکنش مثبت نشان داد که در بازه قیمتی یک میلیون و 16 هزار تومان تا یک میلیون و 30 هزار تومان در نوسان بود و در پایان روز کاری با افزایش 27 هزار تومانی در مقایسه با پنج‌شنبه گذشته به یک میلیون و 25 هزار تومان رسید....

    ۲۸ دی ۱۳۹۳
  • ادامه صعود طلا در بازار جهانی ادامه صعود طلا در بازار جهانی

    طلا در بازار جهانی با افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری مطمئن در بحبوحه ریزش قیمت نفت و ضعف در بعضی از بازارهای سهام، به بالاترین سطح در سه ماه گذشته صعود کرد.

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
  • عقب‌نشینی طلا از اوج چهارماههعقب‌نشینی طلا از اوج چهارماهه

    اونس طلا دومین هفته کاری سال جدید میلادی را با رشد قیمت‌ها آغاز کرد، اما خیلی زود شاهد افت بهای خود شد. بازار دوشنبه در حالی که تنها 10 روز به برگزاری نشست مهم بانک مرکزی اروپا مانده بود، نوسان‌هایی تحت‌تاثیر عوامل مختلف را تجربه کرد.

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
  • روز متمایز بورسروز متمایز بورس

    یش قیمت در این بازار کاهش یافته و بازار روند ریزشی بیشتری را دنبال می‌کند. با این حال پیش از این نیز در 13دی‌ماه بهای دلار با شکست سطح حمایتی 3500 تومانی توانسته بود قیمت‌های پایین‌تری را تجربه کند...

    ۲۳ دی ۱۳۹۳
  •  قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱

    قیمت هر گرم طلای 18عیار نیز بیش از 101 هزار تومان است.

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
  • اوج‌گیری طلا به یک سال قبلاوج‌گیری طلا به یک سال قبل

    غال‌زایی اقتصاد آمریکا طلا را وارد محدوده 1220 دلار کرد....

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
  • بیشترین افت مداوم بورس در یک سالبیشترین افت مداوم بورس در یک سال

    امه روند کاهشی خود شاهد رسیدن رقم شاخص به 66 هزار و 197 واحد بود. ...

    ۲۱ دی ۱۳۹۳
  • طلا  در بازار جهانی صعود کردطلا در بازار جهانی صعود کرد

    طلا در بازار جهانی در پی افت بازارهای سهام و نگرانی‌ها نسبت به احتمال خروج یونان از منطقه یورو که تقاضا برای سرمایه گذاری مطمئن را افزایش داد، برای سومین روز متوالی صعود کرد و به بالاترین سطح در سه هفته گذشته رسید.

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
  • قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶

    قیمت هر گرم طلای 18عیار نیزحدود 100 هزار تومان

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
تعداد کل: 18463 صفحه 653 از 924
نتایج یافت شده: 0 مورد