اخبار سکه و طلا و بورس

تعداد کل: 18463 صفحه 659 از 924
  • ناامیدی عاشقان طلاناامیدی عاشقان طلا

    مت‌ها در آخرین روز کاری بود....

    ۲۰ آبان ۱۳۹۳
  • واکنش سکه به رشد جهانی طلا واکنش سکه به رشد جهانی طلا

    این حباب قیمتی شد. ...

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
  • روز طلایی اونس جهانیروز طلایی اونس جهانی

    ارزش طلا در هفته کاری گذشته ابتدا به روند کاهشی خود ادامه داد و بعد به ثبات نسبی رسید، اما در آخرین روز کاری جهشی عجیب را تجربه کرد. فلز زرد در روز جمعه حتی معامله‌گران این بازار را هم شگفت‌زده کرد تا این روز به‌نام فلز زرد شناخته شود.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
  • گام‌های آهسته «آتی» برای صعودگام‌های آهسته «آتی» برای صعود

    ایران، کمترین میزان در سال جاری را ثبت کرده بود....

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
  • استراحت بازار بورساستراحت بازار بورس

    بورس اوراق بهادار تهران دیروز پس از یک دوره رشد، شاهد عرضه‌های سنگینی بود که اکثر صف‌های خرید بازار را در هم شکست.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۳
  • قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷ قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷

    قیمت هر گرم طلای 18عیار حدود 92 هزار و 800 تومان است

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • ارزانی 60 هزار تومانی سکه در چهار ماهارزانی 60 هزار تومانی سکه در چهار ماه

    قیمت سکه تمام در حالی در اردیبهشت ماه امسال مرز یک میلیون تومان را پشت سرگذاشت که تا پایان نیمه اول سال حدود 60 هزار تومان ارزان شد و متوسط قیمت ماهانه آن هیچ گاه از یک میلیون عبور نکرد.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • ثبت رکورد بیشترین افزایش روزانه قیمت طلاثبت رکورد بیشترین افزایش روزانه قیمت طلا

    طلا در بازار جهانی روز جمعه بدنبال کاهش ارزش دلار، بیش از دو درصد صعود کرد که بالاترین افزایش یک روزه قیمت این فلز ارزشمند در پنج ماه گذشته بود با اینهمه برای سومین هفته پیاپی کاهش داشت.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • جهت قیمت سکه تغییر می‌کند؟جهت قیمت سکه تغییر می‌کند؟

    تومانی را ثبت کند. با وجود این کاهش قابل‌ملاحظه بهای این فلز ماندگارمتناسب با افت طلای جهانی کاهش نیافته وسکه بازار دارای حباب قیمتی مثبت است. انتظار می‌رود در صورت ادامه روند هفته قبل، قیمت سکه در هفته جاری به زیر 900 هزار تومان برسد. همچنین پنج‌شنبه گذشته بهای دلار تغییری را نسبت به روز قبل تجربه نکرد و با نرخ 3260تومان به کارخود در هفته دوم آبان‌ماه خاتمه داد....

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • کمترین قیمت معاملات آتی سکه طلا در سال جاریکمترین قیمت معاملات آتی سکه طلا در سال جاری

    به دنبال کاهش چشمگیر قیمت جهانی طلا در هفته گذشته قیمت معاملات آتی سکه طلا در بورس کالای ایران به کمترین میزان در سال جاری رسید. به بیان دیگر در هفته گذشته برای نخستین بار در سال جاری قیمت معاملات آتی سکه طلا به زیر 900 هزار تومان سقوط کرد.

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • پنج دست‌انداز احتمالی بورس تهرانپنج دست‌انداز احتمالی بورس تهران

    کنیکال قبلی و امیدواری نسبت به سیاست‌های انبساطی دولت از جمله مهم‌ترین عوامل این رشد محسوب می‌شوند. در این میان، توافقات هسته‌ای یکی از جدی‌ترین محرک‌هایی بود که به‌ویژه در گروه‌هایی مثل خودرو و بانک توانست اقبال سهامداران را به همراه داشته باشد. بنابراین، تداوم این روند صعودی می‌تواند با افزایش قیمت‌ها، نسبت قیمت به درآمد (P/E) بازار را به مقدار متوسط سال‌های اخیر (بیش از 6 مرتبه) نزدیک کند. با این حال، باید در نظر داشت که پس از رسیدن به نقطه مزبور، بازار سهام علاوه‌بر خوش‌بینی، نیازمند تغییرات بنیادی در فضای واقعی اقتصاد است. به عبارت دقیق‌تر، در حال حاضر موانعی بنیادی وجود دارند که ممکن است در صورت عدم بهبود اوضاع اقتصادی روند رشد شاخص را کُند کنند. در این میان می‌توان به کاهش شاخص بهای کالاهای صادراتی از خرداد، رکود نسبی در بورس کالا، احتمال پایین آمدن ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران در صورت عدم تغییر نرخ بهره، تضعیف اوضاع اقتصادی شرکای تجاری کشور و در نهایت احتمال خروج برخی سهامداران قبلی در صورت خروج از زیان اشاره کرد. ...

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
  • قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵ قیمت طلا و سکه در بازار تهران - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵

    سکه بهار آزادی و امامی هر کدام 902 هزار

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
  • طلا به پایین‌ترین قیمت سقوط کردطلا به پایین‌ترین قیمت سقوط کرد

    طلا در بازار جهانی با ادامه فروش از سوی صندوق‌های سرمایه گذاری طلا و صعود ارزش دلار که تقاضا برای این فلز ارزشمند را کاهش داد، به پایین‌ترین سطح در چهار سال گذشته سقوط کرد.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
  • رشد در فضای نیمه تعطیلرشد در فضای نیمه تعطیل

    هفته جاری به‌رغم در برداشتن دو روز تعطیل برای سرمایه‌گذاران بورس تهران کاملا خوش یمن بود تا آنجا که با افزایش 7/2 درصدی شاخص کل، پس از یک وقفه کوتاه در هفته گذشته، دومین هفته هیجان‌انگیز بورس به لحاظ رونق در فصل پاییز رقم خورد.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
  • شکست سومین دژ طلاشکست سومین دژ طلا

    ته شد که در صورت سقوط قیمت به زیر این مرز، سطح سرنوشت‌ساز بعدی 1180 دلار است که عبور از آن به معنای سقوط تا میانه کانال 1100 دلار خواهد بود. همچنین گفته شد که با افت اونس به زیر مرز 1150 دلار، باید در انتظار سقوط بیشتر این کالای قیمتی بود؛ اتفاقی که روز گذشته افتاد. بهای اونس که هفته گذشته از 1231 به 1172 دلار رسیده بود، در روزهای اول و دوم کاری هفته جاری ارقام 1165 و 1160 دلار را ثبت کرد تا روز چهارشنبه با افت قابل توجه به محدوده 1140 دلار برسد. شکسته شدن سومین دژ قیمتی به معنای تعدیل چندباره تحلیل‌های فنی است که با تحلیل‌های بنیادین کاهشی همراه شده‌اند. حالا تحلیلگران از حرکت اونس به سوی مرز 1000 دلار می‌گویند. در بازار داخلی قیمت سکه در هفته‌جاری 15 هزار تومان کاهش یافت. قیمت ثبت شده برای سکه کمترین مقدار در 9 ماه گذشته است و انتظار می‌رود در هفته پیش‌رو روند افت تداوم داشته باشد. ...

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
  • کمترین قیمت سکه در 9 ماه گذشته کمترین قیمت سکه در 9 ماه گذشته

    روز قبل قیمت سکه به کمترین مقدار در 9 ماه گذشته رسید. ادامه افت ارزش اونس در بازارهای جهانی عامل اصلی افت قابل توجه سکه در بازارهای داخلی بود. همچنین روز قبل دلار برای سومین روز کاری متوالی در هفته جاری افزایش یافت و به 3260 تومان رسید.

    ۱۵ آبان ۱۳۹۳
  • روز 1.2درصدی بورس تهرانروز 1.2درصدی بورس تهران

    ست که اخبار مثبت از مذاکرات هسته‌ای نیز این موضوع را تقویت می‌کند. بررسی‌های «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهند روند افزایشی قیمت در بازار سهام آغاز شده و در صورتی که نسبت قیمت به درآمد طبق پیش‌بینی‌ها به رقم 4/6 درصد برسد، به‌طور میانگین قیمت سهام تا 31 درصد رشد خواهد کرد. در این میان اخبار مثبتی که روز گذشته در باب مذاکرات هسته‌ای منتشر شد، به خوش‌بینی بازار منتهی شده و تحلیلگران معتقدند افق بورس درمجموع روشن است و حمایتی که حقیقی‌ها در کنار حضور فعالان حقوقی از بورس به‌عمل می‌آورند، می‌تواند شرایط مناسبی را در میان‌مدت و بلندمدت پیش‌پای بازیگران بورس قرار دهد؛ به‌طوری‌که طی مدت 4 ماه گذشته، بازار سهام حتی با رشد 6/6 درصدی شاخص کل مواجه شده که نشانه مثبتی برای بازار به‌شمار می‌رود....

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
  • افت شدید سکهافت شدید سکه

    اما قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز کاری خود تحت‌تاثیر سقوط اونس در هفته گذشته افت شدیدی را تجربه کرد. سکه با فرو افتادن به یک مدار پایین‌تر تا قیمت 914 هزار تومان ریزش کرد.

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
  • پیش‌بینی بهای طلا پس‌از سقوط بزرگپیش‌بینی بهای طلا پس‌از سقوط بزرگ

    بهای اونس فلز زرد در هفته کاری گذشته 59 دلار سقوط را تجربه کرد تا تقریبا تمام پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت کاهشی بماند.

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
تعداد کل: 18463 صفحه 659 از 924
نتایج یافت شده: 0 مورد