مقالات

تعداد کل: 3180 صفحه 70 از 159
  • مدیریت بحران سازمانیمدیریت بحران سازمانی

    ژه عوض شده است. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • بررسی آثار مثبت و منفی بحران در سازمانهابررسی آثار مثبت و منفی بحران در سازمانها

    رویدادهای مهم دهه های اخیر جهان ازنظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، جغرافیایی و انسانی نشان می دهد که جوامع بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی یا تمایلات مخرب انسانها که بـــاعث بروز بحرانهای گوناگون می شود، بوده است.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • نقش فناوری اطلاعات در مدیریت بحراننقش فناوری اطلاعات در مدیریت بحران

    کدیگر تصمیم گیری می شود. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • تلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمانتلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمان

    مدیریت بحران و مدیریت استراتژیک در دهه‌های گذشته به صورت موازی و جدا از هم گسترش یافتند. اخیراً چندین محقق تلاش کردند تا جنبه‌های مشترک این دو رشته را بررسی و بین آنها یک ارتباط قطعی شناسایی کنند.

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • شش گام موثر در مدیریت بحرانشش گام موثر در مدیریت بحران

    تنها چیزی که امروزه در دنیای کسب وکار روشن و مشخص است این است که مدیران باید برای عدم اطمینان آماده باشند. بحرانها رویدادهای ناگواری هستند که می توانند باعث افول سازمان شوند.

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • بررسی مبانی تئوریک مدیریت بحرانبررسی مبانی تئوریک مدیریت بحران

    بحران: در نتیجه یک سری عوامل طبیعی و غیر طبیعی شامل زلزله، سیل، طوفان،آتش سوزی، خشکسالی، سونامی، حجوم بیماریهای واگیر، جنگ و . . .

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت بحران سازمانیمدیریت بحران سازمانی

    ژه عوض شده است. ...

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • قیمت گذاری در بازارهای الکترونیکقیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

    ورود به بازارهای الکترونیک و تلاش به منظور بقا در این بازارها مستلزم بازنگری در کلیه ابعاد، مباحث و استراتژیهای کسب و کار در بنگاههاست. یکی از این مباحث «قیمت‌گذاری» است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • بهایابى برمبناى فعالیت در تجارت الکترونیکبهایابى برمبناى فعالیت در تجارت الکترونیک

    از سال 2000، خوش بینى‏هایى در خصوص تجارت الکترونیک و اقتصاد نو موسوم به dot-mania ظاهر شده است ولى بیشتر شرکت‏هاى کوچک و خوش آتیه فعال در تجارت الکترونیک، از تجارت بازمانده‏اند و برخى از آنها نیز در آستانه ورشکستگى قرار دارند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانیهوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

    فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مبانی نفوذ پیام‌های تبلیغاتیمبانی نفوذ پیام‌های تبلیغاتی

    نوع ارتباط دیگر پیام است. تکیه گاه این پژوهش نیز چگونگی فراهم آوردن پیام مطلوب است....

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مقابله با بازارهای خاکستریمقابله با بازارهای خاکستری

    های با قیمت بالا صادر می‌کنند و در نتیجه از اختلاف قیمتها سود می‌برند. ...

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • شناخت فرهنگها در فروش بین المللیشناخت فرهنگها در فروش بین المللی

    امروزه مردم جهان به طور روزافزونی مجبور به کنش متقابل، مذاکره و تفاهم با فرهنگهای دیگر هستند. فرهنگ یک کشور مدتهاست که به عنوان یک عامل محیطی مهم علت اصلی تفاوتهای نظام مند در رفتار را تشکیل می‌دهد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • ۶ دی ۱۳۸۹
  • تبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سومتبلیغات شفاهی پارادایم هزاره سوم

    عبارت تبلیغات شفاهی اولین بار توسط «ویلیام وایت» حدود 40 سال پیش طی یک مطالعه کلاسیک بازاریابی در مجله فورچون منتشر شد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • رویکردی به ساخت و پیاده‌سازی سیستم هوش تجاریرویکردی به ساخت و پیاده‌سازی سیستم هوش تجاری

    هر چند بسته به مولفه های موثر در کاهش زمان ساخت هوش تجاری ، در هر پیاده سازی، ضروریست که یک سیستم ویژه منطبق با استلزامات ویژه شرکت تعدیل و تنظیم شود، برای انتخاب راه حلهای مناسب درباره سیستم هوش تجاری ، لازم است که دقت زیادی داشته باشیم .

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • ۶ دی ۱۳۸۹
  • استراتژی تولید و عملیات مبتنی بر زماناستراتژی تولید و عملیات مبتنی بر زمان

    سیار شدید، منعطف سازند. ...

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت زمان در دانشگاه مجازیمدیریت زمان در دانشگاه مجازی

    هنگامی دانشجوی مجازی در آموزش درون شبکه‌ای به موفقیت دست می‌یابد که اهداف مشخصی داشته باشد. ثبت نام در آموزش با هدف روشن، موجب جذابیت محیط یادگیری و ادامه تحصیل می‌شود.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • وسوسه های مدیران وسوسه های مدیران

    این انتظار که همکاران، انسان را دوست داشته باشند انتظاری قابل فهم است، اما برای مدیران عامل خطرناک و دردسر آفرین است. مدیران عامل در بعضی مواقع به جای گوشزد کردن تعهدات و مسئولیت به کارکنان سکوت می کنند تا محبوب باشند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 3180 صفحه 70 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد