مقالات

تعداد کل: 3167 صفحه 69 از 159
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • اصول مشتری مداری در اسلاماصول مشتری مداری در اسلام

    امروزه سازمانهای تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان درحال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او چیــزی است که به رقابت در سطح جهانی برمی گردد.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • کلینیک بازاریابی و تبلیغاتکلینیک بازاریابی و تبلیغات

    امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ارزش از نگاه مشتریارزش از نگاه مشتری

    دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی مستقیم - Direct Marketingبازاریابی مستقیم - Direct Marketing

    بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یکی از اجزای پنجگانه ابزارهای ترویج است که به همراه تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و فروش شخصی، در برقراری ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می ‌شود.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت بحران سازمانیمدیریت بحران سازمانی

    ژه عوض شده است. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • بررسی آثار مثبت و منفی بحران در سازمانهابررسی آثار مثبت و منفی بحران در سازمانها

    رویدادهای مهم دهه های اخیر جهان ازنظر سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، جغرافیایی و انسانی نشان می دهد که جوامع بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی یا تمایلات مخرب انسانها که بـــاعث بروز بحرانهای گوناگون می شود، بوده است.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • نقش فناوری اطلاعات در مدیریت بحراننقش فناوری اطلاعات در مدیریت بحران

    کدیگر تصمیم گیری می شود. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • تلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمانتلفیق مدیریت بحران در راهبردهای سازمان

    مدیریت بحران و مدیریت استراتژیک در دهه‌های گذشته به صورت موازی و جدا از هم گسترش یافتند. اخیراً چندین محقق تلاش کردند تا جنبه‌های مشترک این دو رشته را بررسی و بین آنها یک ارتباط قطعی شناسایی کنند.

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • شش گام موثر در مدیریت بحرانشش گام موثر در مدیریت بحران

    تنها چیزی که امروزه در دنیای کسب وکار روشن و مشخص است این است که مدیران باید برای عدم اطمینان آماده باشند. بحرانها رویدادهای ناگواری هستند که می توانند باعث افول سازمان شوند.

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • بررسی مبانی تئوریک مدیریت بحرانبررسی مبانی تئوریک مدیریت بحران

    بحران: در نتیجه یک سری عوامل طبیعی و غیر طبیعی شامل زلزله، سیل، طوفان،آتش سوزی، خشکسالی، سونامی، حجوم بیماریهای واگیر، جنگ و . . .

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت بحران سازمانیمدیریت بحران سازمانی

    ژه عوض شده است. ...

    ۷ دی ۱۳۸۹
  • قیمت گذاری در بازارهای الکترونیکقیمت گذاری در بازارهای الکترونیک

    ورود به بازارهای الکترونیک و تلاش به منظور بقا در این بازارها مستلزم بازنگری در کلیه ابعاد، مباحث و استراتژیهای کسب و کار در بنگاههاست. یکی از این مباحث «قیمت‌گذاری» است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • بهایابى برمبناى فعالیت در تجارت الکترونیکبهایابى برمبناى فعالیت در تجارت الکترونیک

    از سال 2000، خوش بینى‏هایى در خصوص تجارت الکترونیک و اقتصاد نو موسوم به dot-mania ظاهر شده است ولى بیشتر شرکت‏هاى کوچک و خوش آتیه فعال در تجارت الکترونیک، از تجارت بازمانده‏اند و برخى از آنها نیز در آستانه ورشکستگى قرار دارند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانیهوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

    فناوریهای نوین با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت هستند، به طوری که جوامع به صورت عام و بازار به صورت خاص با شتابی وصف ناپذیر به دنبال ترفند هایی می گردند که بقایشان را در این عرصه آشفته و متلاطم تضمین کنند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مبانی نفوذ پیام‌های تبلیغاتیمبانی نفوذ پیام‌های تبلیغاتی

    نوع ارتباط دیگر پیام است. تکیه گاه این پژوهش نیز چگونگی فراهم آوردن پیام مطلوب است....

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مقابله با بازارهای خاکستریمقابله با بازارهای خاکستری

    های با قیمت بالا صادر می‌کنند و در نتیجه از اختلاف قیمتها سود می‌برند. ...

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • شناخت فرهنگها در فروش بین المللیشناخت فرهنگها در فروش بین المللی

    امروزه مردم جهان به طور روزافزونی مجبور به کنش متقابل، مذاکره و تفاهم با فرهنگهای دیگر هستند. فرهنگ یک کشور مدتهاست که به عنوان یک عامل محیطی مهم علت اصلی تفاوتهای نظام مند در رفتار را تشکیل می‌دهد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 3167 صفحه 69 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد