مقالات

تعداد کل: 3162 صفحه 68 از 159
  • مصارف استفاده از طلامصارف استفاده از طلا

    انواع سبز و سفيد و زرد طلا در جواهرسازي مورد استفاده قرار مي گيرد. به خاطر نرمي در جواهرسازي آن را مس، نقره، نيکل و يا پالاديم همراه مي کنند.

    ۱۶ دی ۱۳۸۹
  • پدافند - پيشگيری الكترونيكیپدافند - پيشگيری الكترونيكی

    مجموعه اقدامات غير مسلحانه اي كه موجب كاهش آسيب پذيري نيروي انساني ،ساختمانها و تاسيسات ، تجهيزات و شريان هاي كشور در مقابل عمليات خصمانه و مخرب دشمن و يا كاهش مخاطرات ناشي از سوانح غير طبيعي مي گردد، پدافند غير عامل ناميده مي شود . .

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • فناوری اطلاعات و امنيت اطلاعاتفناوری اطلاعات و امنيت اطلاعات

    یكی از معضلات اساسی و مهم در كشور ما، فاصله گسترده بین دیدگاه مدیران و واقعیت موجود در وضعیت فناوری اطلاعات كشور است.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • وبلاگ و وبلاگ نويسی به عنوان تاريخ نگاری مدرنوبلاگ و وبلاگ نويسی به عنوان تاريخ نگاری مدرن

    ده، يازده سال پيش كه مي خواستم براي موسسه اي فرهنگي دسترسي به اينترنت و ايميل فراهم كنم و مجبور بودم فرم ها و دستورالعمل هاي مختلفي را پر و اجرا كنم، هيچ فكر نمي كردم روزي اينترنت و ملحقاتش اين طور همه گير شود.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطکاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    شبکه سازی در فعالیتهای بازاریابی بنگاههای اقتصادی به معنای استفاده از شبکه‌های متنوعی است که پیرامون تعاملات و فعالیتهای عادی ساخته می شوند. تا کنون انواع مختلفی از این شبکه ها توسط محققان معرفی شده اند.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • رضایت مشتریرضایت مشتری

    امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان سخن روز است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • مزیت رقابتی پایدارمزیت رقابتی پایدار

    مزیت رقابتی عبارت از میزان فزونی جذابیت پیشنهادهای شرکت در مقایسه با رقبا از نظر مشتریان است

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • ساخت در کلاس جهانی از منظر مشتریساخت در کلاس جهانی از منظر مشتری

    دارد و آن سرآمدی در عرصه کسب وکار جهانی است....

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

    نندگان و مشتریان از هم گسسته شد. ...

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار

    جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل کنند. ...

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی و تبلیغات بخش بندی بازاربازاریابی و تبلیغات بخش بندی بازار

    بخش بندی بازار(Market Segmentation)، فرایندی است که بر اساس آن یک بازار به زیربخشهای متمایزی از مشتریانی که نیازها و مشخصاتشان یکسان است تقسیم‌بندی می شود.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • اهمیت ارزش در نظام بازاریابیاهمیت ارزش در نظام بازاریابی

    عصر حاضر با ویژگیهایی همچون فراوانی عرضه، گسترش رقابت، تحولات فناوری، جهانی شدن و... همراه است که بعضی از ثمرات آن برای مشتریان انفجار انتخاب، افزایش قدرت چانه زنی و دستیابی به ارزش بیشتر است.

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت بر نام تجاریمدیریت بر نام تجاری

    شاید بتوان گفت که بارزترین مهارت حرفه ای بازاریابان، قابلیت و توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری (BRAND) است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کنندهبازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کننده

    ت برخی صنایع و شکست برخی دیگر را موجب می‌شود. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • اصول مشتری مداری در اسلاماصول مشتری مداری در اسلام

    امروزه سازمانهای تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان درحال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او چیــزی است که به رقابت در سطح جهانی برمی گردد.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • کلینیک بازاریابی و تبلیغاتکلینیک بازاریابی و تبلیغات

    امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ارزش از نگاه مشتریارزش از نگاه مشتری

    دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 3162 صفحه 68 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد