ایران‌خودرو مجری قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده

 ایران‌خودرو مجری قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه قیمت محصولات افزایشی نداشته است، گفت: ایران‌خودرو مجری قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس) آقای بابک رحمانی افزود: با ابلاغ قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، همه خودرو‌هایی که از تاریخ ۱۳ دی ماه فاکتور شده‌اند، مشمول قانون جدید شده و مبالغی بابت مواد ۲۸ و ۳۰ این قانون از مشتریان دریافت می‌شود که ارتباطی به قیمت محصولات نداشته و این مبالغ به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می‌شود.
رحمانی اضافه کرد: طبق ماده ۳۰ قانون، مالیات نقل و انتقال به میزان یک درصد از قیمت کارخانه محصولات برای همه خودرو‌ها یکسان بوده و طبق ماده ۲۸ همین قانون، مالیات شماره‌گذاری بر اساس رتبه‌بندی انرژی، از یک تا پنج درصد قیمت کارخانه خودروها، اعمال می‌شود.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تاکید بر این‌که اطلاعات مربوط به مبلغ قابل پرداخت توسط مشتریان در سایت فروش ایران خودرو در دسترس قرار دارد، گفت: در متن همه قرارداد‌ها و بخش‌نامه‌های فروش ایران‌خودرو اعلام شده است که در صورت تغییر مالیات و عوارض قانونی، پرداخت عوارض بر عهده مشتریان بوده و ایران‌خودرو ملزم به اجرای این قانون است.

منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۲:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد