راهنمای خرید انگشتر نشان طلا از 0 تا 100 - نمونه انگشتر نشان

راهنمای خرید انگشتر نشان طلا از 0 تا 100 - نمونه انگشتر نشان
در این راهنمای خرید انگشتر نشان طلا، دغدغه های یک آقای داماد برای خرید مورد بررسی قرار گرفته و در انتها بیش از 100 مدل انگشتر طلا معرفی شده است.

انگشتر نشان طلا یا به زبان محاوره، انگشتر نشون، ایده‌ای نمادین برای درنظرگرفتن نامزد برای ازدواج است که در مراسم بله برون به دخترخانم تحویل داده می‌شود. این انگشتر در بسیاری از بافت‌های فرهنگی کاملاً پذیرفته‌شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. قیمت انگشتر نشان را در کنار هر محصولات می‌توانید به‌صورت کاملاً به‌روز مشاهده کرده و از ویژگی‌های کاهش قیمت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر نیز نهایت استفاده را ببرید.

راهنمای خرید انگشتر نشان

راهنمای خرید انگشتر نشان از 0 تا 100 خرید

ممکن است در هنگام انتخاب و خرید انگشتر نشان طلا، پرسش‌هایی در ذهن شما ایجاد شود و علاقه داشته باشید تا با انتخابی هوشمندانه و خاص، قلب و روح دختر موردعلاقه و خانواده‌ی او را تحت‌تأثیر قرار دهید. به‌عنوان فردی که مدت زیادی را صرف زیرورو کردن این بازار کرده است علاقه دارم تا تجربه خود در مورد انتخاب و خرید این انگشتر را با شما در میان بگذارم.

انگشترها به طور نمادین، بسیاری از سلایق و علایق شما را بازگو می‌کنند

انگشترها همیشه برای من جلوه‌ای اسرارآمیز داشتند و به‌عنوان هدیه‌ی نامزدی، از همان ابتدا به دنبال هدیه‌ای خاص و فوق‌العاده بودم. ظاهر انگشترها بسیار متنوع بود اما تقریباً هیچ پارامتر خاصی که توصیف کند این انگشتر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد را پیش روی خود نمی‌دیدم.

من دوست داشتم که فرد موردعلاقه‌ام یا به عبارتی همسر آینده‌ام، واقعاً انگشتر خود را دوست داشته باشد و درعین‌حال، مسئولیت انتخاب انگشتر نامزدی به عهده‌ی من واگذار شده بود. می‌دانستم که او از الگوهای کلاسیک استقبال چندانی نخواهد کرد و در مورد پوشیدن انگشترهای بسیار حجیم نیز حساسیت داشته و احساس راحتی نخواهد کرد. به‌این‌ترتیب بخش زیادی از انتخاب‌ها کنار رفت.

انگشتر بله برون

اما هنوز هم انتخاب یک انگشتر نامزدی زیبا و ظریف یا به عبارتی انگشتر نشان طلا دشوار به نظر می‌رسید. پس سعی کردم احساس خود را به کمک انتخاب یک انگشتر نشان بله برون نشان دهم. در این مورد انگشتر نشان الماس، بی برو و برگرد جزو اولویت‌های من بود. چراکه قطعات الماس، به‌راحتی یک جواهر را در زمره‌ی اکسسوری‌های خیره‌کننده و ظریف قرار می‌دهد و اصولاً طلایی بدون قطعات تراش برلیان هرگز چنگی به دل من نمی‌زد. اما به‌عنوان نگین مرکزی انگشتر نشان برلیان، به دنبال سنگ و طرحی بخصوص بودم.

انگشتر نشان نگین‌دار یا انگشتر نشون بدون نگین؟

قصد من این بود که انگشتر نشان دارای نگین باشد و حلقه‌ی ازدواج صرفاً دارای ردیفی از قطعات تراش برلیان ظریف باشد. این ترکیب اصالت بیشتری از اکسسوری ازدواج را برای من تداعی می‌کرد و کاملاً با نوستالژی‌های ذهنی و فرهنگی‌ام هماهنگی داشت.

انگشتر نشان نگین دار

پس انتخاب‌ها به‌تدریج کمتر و کمتر شد. درمجموع درس تجربی من این بود که انگشتر نشان بیشتر از آنکه هدیه‌ای مادی و ارزشمند باشد، بازگوکننده حالات روانی و احساس من نسبت به این پیوند رمانتیک بود و عواطف مشترک ما، درنهایت شکل‌دهنده‌ی فرم نهایی انگشتر نشان بود.

انگشتر نشون نامزدی بدون نگین

این انتخاب می‌تواند به‌صورت انگشترهایی بدون نگین مرکزی و متقارن باشد که صرفاً ردیف‌های ظریفی از برلیان یا دیگر سنگ‌های قیمتی را در برمی‌گیرد. درواقع ردیفی از سنگ‌ها با حذف نگین مرکزی می‌تواند ایده‌ای گاهی مینی‌مال، اسپورت یا رمانتیک را به نمایش بگذارد.

انگشتر نشون طلا

اگر به دنبال ایده‌های ظریف هستید، تا جای ممکن نگین مرکزی و درشت را حذف کرده یا انگشترهای غیرمتقارن را انتخاب کنید. انگشتر نشان طلا با ویژگی‌های غیرمتقارن اصولاً جوان‌پسندتر نیز هستند و برای افرادی با طبع غیر اشرافی و صمیمانه و دوستانه بسیار زیبا و خیره‌کننده‌تر خواهد بود.

انگشتر نشان باید در کدام دست باشد؟

این موضوع با نقطه عطف انگشتر حلقه تعیین می‌شود. زمانی که شما انگشتر نامزدی را انتخاب می‌کنید یعنی قرار است که دیر یا زود، انگشتر حلقه نیز بر روی دست قرار بگیرد و اتفاقاً فرم و ظاهر حلقه نیز از ظاهر انگشتر نامزدی می‌تواند تأثیر بپذیرد. پس در این مورد می‌توانید نزدیک بودن محل قرارگیری انگشتر نامزدی به انگشت حلقه را در اولویت قرار دهید.

این موضوع در فرهنگ ما عمومیت داشته و ظاهری درخشان و زیبا و بیانی گیرا از متعهد و متأهل بودن فرد را به دنبال دارد. پس اگر برای شما این سؤال پیش‌آمده است که انگشتر نشان برای کدام انگشت است، در جواب به شما می‌گویم که اصولاً انگشت مشخصی برای انگشتر نشان طلا وجود ندارد اما هر چه به محل قرارگیری انگشتر حلقه نزدیک‌تر باشد بهتر است.

انگشتر نشان باید در کدام دست باشد؟

انگشتر نشان طلا چنانچه به‌خوبی با ویژگی‌ها رمانتیک و احساسی گره‌خورده باشد، سریع‌تر و بدون توضیحات زبانی، حس اینکه یک انگشتر نشان طلا است را تداعی می‌کند و بیننده متوجه خواهد شد که این انگشتر چه مفهوم فرهنگی‌ای را به دنبال دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید ویژگی‌های رمانتیک بیشتری را به انگشتر نشان طلا مدنظر خود اضافه کنید.

انگشتر نشان طلا سفید نیز می‌تواند در مواردی بسیار رمانتیک ظاهر شود مخصوصاً اگر با ظاهری بسیار ظریف طراحی شده باشد. اگر فرد موردعلاقه شما دارای انگشتانی باریک است، یک انگشتر بسیار ظریف از طلای سفید می‌تواند دستان او را کشیده‌تر نیز نشان دهد. استفاده از طرح‌های انتزاعی برگرفته از گل و طبیعت می‌تواند بر وجهه‌های رمانتیک انگشتر نشان طلا سفید بیفزاید.

 نکته مهم: برای اینکه بدانید حلقه ازدواج در ایران در کدام دست است؟می‌توانید مقاله زیر را بخوانید

انتخاب انگشتر نشان طلا با ویژگی‌های رمانتیک از فروشگاه طلا و جواهرات زر

شما می‌توانید روزها و ساعت‌ها و بدون نگرانی در مورد مشکلات رفت‌وآمد و ازدحام جمعیت، در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر جست‌وجو کرده و در مورد انتخاب انگشتر نشان طلا موردعلاقه خود دست به انتخاب بزنید. یکی از پارامترهایی که می‌تواند ویژگی‌های رمانتیک انگشتر شما را افزایش دهد، توجه به رنگ طلای پایه به‌کاررفته در طراحی انگشتر نشان طلا است. با کلیک بر روی عکس زیر می توانید به انواع مدل انگشتر طلای زنانه که مناسب مراسم بله برون می باشد، دسترسی پیدا کنید.

انگشتر نشان طلا

برای دیدن انواع مدل انگشتر نشان و انگشتر نامزدی طلا کلیک کنید

شما می‌توانید در این مورد، طلای رزگلد را در اولویت خود قرار دهید یا ترکیبی از طلای زرد و رزگلد را به کار بگیرید. طلای رزگلد در انگشتر نشان نامزدی کاربرد گسترده‌ای داشته و طبع بسیار جوان‌پسندی نیز دارد. حتی اگر انگشتر شما بسیار ظریف و ساده طراحی‌شده باشد، باز هم طلای پایه رزگلد بسیار موفقیت‌آمیز ظاهر خواهد شد و جلوه‌های خیره‌کننده‌ای از هاله‌های صورتی و رمانتیک را به نمایش خواهد گذاشت. اما در این میان، نقش سنگ‌های قیمتی در تعیین هویت و احساسات رمانتیک انگشتر نشان طلا را فراموش نکنید. انتخاب سنگ انگشتر از انتخاب فرم ظاهری آن نیز گاهی می‌تواند پیچیده‌تر به نظر برسد.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش شد تا راهنمای خرید انگشتر نشان در اختیار شما قرار بگیرد. در هنگام سفارش انگشتر نشان طلا به بازه زمانی‌ای که جهت سفارش این محصول در اختیار دارید توجه کنید چراکه فواصل زمانی ما جهت آماده‌سازی محصولات بین دو تا ده روز است و لازم است مدتی پیش از مراسم نامزدی خود در مورد انتخاب و سفارش اقدام کنید.

امکان خرید حضوری کلیه محصولات فروشگاه طلا و جواهرات زر به‌صورت حضوری نیز برای علاقه‌مندان فراهم است. آنچه در این مطلب به آن پرداختیم همچنین شامل این موضوع بود که اصولاً انگشتر نشان را در کدام انگشت می‌اندازند؟ و به این نتیجه رسیدیم که اصولاً یک وجه ثابت برای این موضوع در فرهنگ عمومی تعریف‌ نشده است و شما می‌توانید انگشتر را بر اساس سلیقه و راحتی خود انتخاب کنید.

ما در سایت اینترنتی طلا و جواهرات زر این امکان را فراهم کرده‌ایم که شما بتوانید انگشتر را کاملاً بر اساس ابعاد دست خود سفارشی‌سازی کرده و محصولات کاملاً بهینه‌شده با استانداردترین ویژگی‌ها را دریافت کنید. قیمت انگشتر نشاندر سایت طلا و جواهر زر، در کنار کلیه‌ی محصولات درج ‌شده است و اصولاً این قیمت‌ها کاملاً به‌روز هستند و نیازی به استعلام لحظه‌ای قیمت‌ها نخواهید داشت.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۵:۱۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد