پیش بینی قیمت طلا در بازار جهانی

پیش بینی قیمت طلا در بازار جهانی
تازه‌ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی امسال با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد.
تازه‌ترین نظرسنجی بلومبرگ از کارشناسان اقتصادی نشان می‌دهد که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی امسال با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد. تحلیلگران معتقدند که تعطیلی 16 روزه دولت آمریکا موجب خواهد شد تا رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی سال 2013 به کمتر از 2 درصد برسد. آنها همچنین به رشد اقتصادی 2/6 درصدی در سه ماه نخست سال 2014 میلادی اشاره کرده‌اند. تحولات اقتصادی آمریکا تاثیرات زیادی بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاها دارد. در روزهای اخیر نیز شاهد افت قیمت جهانی طلا و عمده ارزهای اروپایی بودیم که به اعتقاد برخی کارشناسان ناشی از تقویت دلار در بازارهای جهانی بوده است. 
البته چین نیز یکی از بازیگران تاثیرگذار بازار شده است، میزان واردات طلای چین از هنگ‌کنگ از ابتدای سال 2013 تاکنون 2 برابر افزایش یافته است. تحلیلگران بازار طلا معتقدند که چین به عامل مهمی در تحولات بازار طلا تبدیل شده است. برخی نیز معتقدند که چین امسال با پشت سر گذاشتن هند به بزرگ‌ترین بازار طلای جهان تبدیل خواهد شد.
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۸:۱۲:۴ قبل از ظهر
نظرات (1)

فرزانه  ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۳:۳:۲۰ بعد از ظهر

دخترم عاشق اپال هست آویز های مختلفی از این سنگ داره

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد