تداوم صعود بهای جهانی طلا

تداوم صعود بهای جهانی طلا
بهای جهانی طلا تحت تاثیر بالا گرفتن تنشها در اوکراین به بالاترین قیمت در سه هفته گذشته صعود کرد.
بهای جهانی طلا تحت تاثیر بالا گرفتن تنشها در اوکراین به بالاترین قیمت در سه هفته گذشته صعود کرد.
هر اونس طلا برای تحویل فوری در بازار سنگاپور روز دوشنبه به 1310 دلار رسید اما در ساعات اولیه معاملات سه شنبه 0.2 درصد کاهش یافت و 1309 دلار معامله شد. بهای این فلز گرانبها روز گذشته تا 1315 دلار نیز صعود کرده بود. بهای هر اونس طلا برای تحویل در ژوئن در بازار کامکس نیویورک تغییر چندانی نداشت و 1309 دلار معامله شد.
خبرگزاری اینترفکس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نیروهای دولت اوکراین در درگیریهای شهر اسلویانسک 20 شورشی را کشته و دهها غیرنظامی مجروح شده اند. بهای طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به دلیل بحران اوکراین که نشانه‌های بهبود اقتصاد آمریکا را تحت تاثیر خود قرار داده و تقاضای سرمایه گذاران برای این فلز را تقویت کرده 9 درصد صعود کرده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تشدید تنشها در اوکراین موجب شد سرمایه گذاران به انتشار اخبار کاهش واردات طلای چین که بزرگترین مصرف کننده این فلز در جهان است نیز واکنشی نشان ندهند.
در بازار فلزات ارزشمند دیگر نقره برای تحویل فوری با 0.5 درصد کاهش به 19.526 دلار در هر اونس رسید. پالادیم با 0.4 درصد کاهش 813.45 دلار در هر اونس معامله شد در حالیکه پلاتین تغییر چندانی نداشت و 1449 دلار در هر اونس بود. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلای جهانی به صفحه نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.
منبع خبر: ایسنا
  ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۶:۵۸:۲۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد