پیش بینی سقوط قیمت طلا به 1050 دلار

پیش بینی سقوط قیمت طلا به 1050 دلار
در صورتی که فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه دسامبر افزایش دهد، قیمت طلا به 1050 دلار سقوط کند... کاهش نرخ بهره تنها عامل اصلی تعیین قیمت طلاست و
به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز کاهش یافت و در مسیر ثبت کمترین رقم در 6 سال اخیر قرار گرفت چراکه ارزش دلار بالا رفت و بازارهای بورس خسارات ناشی از حملات تروریستی پاریس در روز جمعه را جبران کردند.
قیمت طلا در روز دوشنبه پس از حملات تروریستی جذابیت طلا را به عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری در میان سرمایه‌گذاران افزایش داد، با افزایش قیمت مواجه شد و بالاترین رقم در هفته برابر با 1097.90 دلار در هر اونس رسید اما نتوانست این افزایش‌ها را حفظ کند.
طلا اکنون تحت فشار گمانه زنی در مورد افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا قرار گرفته است. این امر هزینه نگهداری دارای بدون بهره‌ای نظیر طلا را افزایش می‌دهد درحالی‌که ارزش دلار تقویت می‌شود.
هر اونس طلا با 3.61 دلار کاهش 1076.15 دلار فروخته شد.
طلا در حال بازگشت به رقم پایین در هفته گذشته برابر با1074.26 دلار است که کمترین رقم از فوریه 2010 محسوب می‌شود.
سیمونا گامبارینی تحلیلگر کپیتال ایکانومیست گفت: «ما فکر می‌کنیم در صورتی که فدرال رزرو نرخ بهره را در ماه دسامبر افزایش دهد، قیمت طلا به 1050 دلار سقوط کند... کاهش نرخ بهره تنها عامل اصلی تعیین قیمت طلاست و این دلیل این است که چرا ما به این سطح قیمتی واکنش نشان می‌دهیم.»
شما می توانید آخرین اخبار طلا و سکه را از اینجا ببینید.    
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلا و سکه به صفحه   قیمت روز طلا مراجعه نمایید.             
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۶:۵۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد