گوشی لوکس یک میلیون دلاری عرضه شد

گوشی لوکس یک میلیون دلاری عرضه شد
شرکت Gresso از معروف‌ترین مراکز دنیا در زمینه تولید گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود و به تازگی گوشی جدیدی را با قیمت یک میلیون دلار روانه بازار کرده است.
- شرکت Gresso از معروف‌ترین مراکز دنیا در زمینه تولید گوشی‌های لوکس و گران‌قیمت محسوب می‌شود و به تازگی گوشی جدیدی را با قیمت یک میلیون دلار روانه بازار کرده است.
به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی که Luxor Las Vegas Jackpot نام دارد شامل 180 گرم طلای خالص می‌شود و علاوه بر این 5/45 هزار قطعه الماس سیاه را در خود جا داده و بدنه آن از جنس چوب ساج آفریقایی ساخته شده است.
تمام دکمه‌های صفحه‌کلید این گوشی از جنس یاقوت ساخته شده‌اند که تمام این یاقوت‌ها به صورت دست‌ساز تراش داده شده و در نهایت با سیستم‌های لیزری پیشرفته صیقل داده شده‌اند.

بد نیست بدانید که تنها سه عدد از این گوشی ساخته شده است و به همین خاطر شرکت سازنده ادعا می‌کند که به مرور زمان این دستگاه منحصر به‌فرد لوکس با افزایش قیمت هم مواجه شود.

شرکت Gresso مدل دیگری از این محصول را برای دیگر کاربران روانه بازار کرده است که 20 هزار دلار قیمت دارد و در آن از الماس‌های سیاه و دکمه‌های یاقوتی خبری نیست.


منبع خبر: ایستنا
  ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱:۳۲:۲۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد