قيمت بنزين در بازار آمريكا افزايش يافت

قيمت بنزين در بازار آمريكا افزايش يافت
به دنبال افزايش 9 درصدي قيمت جهاني نفت قيمت هر گالن بنزين در آمريكا با 4 سنت افزايش به بيش از 2.9 دلار رسيد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از بلومبرگ موسسه تريلبي لاند برگ با بررسي قيمت ها در 2500 ايستگاه پمپ بنزين در دو هفته منتهي به سوم دسامبر به اين نتيجه رسيده است.
قيمت جهاني نفت در طول اين دو هفته بيش از 9.4 درصد رشد داشته و با 7.68 دلار افزايش به 89.19 دلار در هر بشكه رسيده است . ارزش دلار در برابر يورو نيز در اين مدت با افت 19 درصدي روبرو شده است .
به اعتقاد اكثر كارشناسان اقتصادي كه در نظرسنجي بلومبرگ شركت كرده اند قيمت جهاني نفت اين هفته روند صعودي خود را ادامه خواهد داد .
ميزان ذخاير بنزين آمريكا نيز در هفته منتهي به 26 نوامبر با 561 هزار بشكه افزايش به 210.1 ميليون بشكه رسيده است . اين رقم 1.8 درصد كمتر از مدت مشابه سال قبل است .
بر اساس اين گزارش ميزان تقاضاي بنزين در بازار آمريكا نيز در اين مدت با 0.4 درصد افزايش به 8.87 ميليون بشكه در روز رسيده است . منطقه لانگ آيلند با 3.21 دلار بيشترين قيمت بنزين را در آمريكا در اختيار داشته است . ميانگين قيمت بنزين در لس آنجلس نيز به 3.12 دلار رسيده است . كمترين قيمت بنزين در مناطق آمريكا نيز مربوط به دنور با 2.61 دلار بوده است . 
منبع خبر: خبرگزاري فارس
  ۱۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۶:۴۷:۵۹ قبل از ظهر
نظرات (4)

vahid  ۳۱ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۲:۲:۱۱ قبل از ظهر

vaznesh????????????!

الهام  ۸ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۲:۲۳:۶ بعد از ظهر

بیشتر سبک ترکاست ، این مدل ها رو بیشتر میسازن کار خوب و قشنگییه اما چون وزنش بالاست بیشتر خانومهایی بیشتر خانوم های بالای 34 سال دوست دارن تهیش کنن ممنون

آزاده  ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۸:۳۶ قبل از ظهر

واقعا زيباست!

مصی  ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۷:۲۷:۴۰ بعد از ظهر

برای کسانی که النگو دوست دارند اما چون دمده شده نمیتونن استفاده کنن خیلی عالیه هم اسپورته هم شیکه هم حس النگو یی داره.من که عاشق این مدل دستبندام.

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد