توافق اتحاديه طلا با مجلس براي اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده

توافق اتحاديه طلا با مجلس براي اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده
رئيس اتحاديه طلا و جواهر كشور گفت: نشست نهايي مجلس با اعضاي اتحاديه طلا به منظور بررسي نهايي قانون ماليات بر ارزش افزوده برگزار شد.
رئيس اتحاديه طلا و جواهر كشور گفت: نشست نهايي مجلس با اعضاي اتحاديه طلا به منظور بررسي نهايي قانون ماليات بر ارزش افزوده برگزار شد. محمد كشتي آراي با بيان اين مطلب كه اعضاي اتحاديه طلا و جواهر كشور پس از برگزاري شش نشست تخصصي در سازمان امور مالياتي كل كشور، مركز پژوهش‌ها ومجلس شوراي اسلامي توانستند به توافقي براي اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده در اين اتحاديه دست پيدا كنند گفت: براساس توافقات صورت گرفته مقرر شد ثبت‌نام اعضاي اتحاديه طلا و جواهر كشور تا پايان آذرماه تمديد شود تا كساني كه نتوانستند براي شركت در كلاس‌هاي آموزشي و همچنين سياستگذاري‌هاي منبعث از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده اقدامي انجام دهند بتوانند در اين راستا وارد عمل شوند.
وي افزود: قانون ماليات بر ارزش افزوده از اول مهر ماه در تمامي اصناف كشوربه مرحله اجرا در آمده است كه اتحاديه طلا و جواهر كشور نيز از اين امر مستثنا نيست.
رئيس اتحاديه طلا و جواهر كشور به ايلنا گفت: به دليل جديد بودن قانون ماليات بر ارزش افزوده بايد تلاشي بيشتري براي همخواني و همگامي اصناف كشور با اين قانون صورت گيرد و بر همين اساس مقرر شد تا پايان سال 89 با طراحي سيستم‌هاي مكانيزه چون ارائه فاكتورهاي يكسان به اصناف كشور امكان داده شود تا خود را باقانون مورد اشاره هماهنگ كنتد.
وي تاكيد كرد: ابهاماتي كه اعضاي اتحاديه طلا و جواهر كشور نسبت به اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده دارند در كلاس‌هاي آموزشي كه براي آنها برگزار مي‌شود رفع خواهد شد.
به گفته كشتي آرا مسئولان دولتي به دليل آنكه برخي از اعضاي اتحاديه طلا و جواهر كشور از چند و چون اجراي اين قانون اطلاع كافي نداشتند مهلتي را براي هماهنگي اعضاي اتحاديه مقرر كردند كه خوشبختانه بر اساس اخبار رسيده در مدت زماني كه تا پايان آذرماه تعيين شده بود بسياري از اعضاي اتحاديه طلا و جواهر كشور در سامانه قانون ماليات بر ارزش افزوده ثبت نام كرده‌اند 
منبع خبر: تهران امروز
  ۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۶:۵۷:۵۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد