طلا در سیر صعودی

طلا در سیر صعودی
طی هفته گذشته در اکثر موارد شاهد نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار داخلی بودیم.
با افزایش قیمت اونس در بازار قیمت جهانی طلا، قیمت انواع سکه دستخوش تغییر و تحولات قیمتی قرار گرفت.
البته ارزش طلا در بازار جهانی و به تبع در بازار داخلی در حالی روند صعودی به خود گرفت که ارزش دلار در بازار آزاد روند نزولی به خود گرفته است.
کارشناسان امر کاهش ارزش دلار و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا  را از مهم ترین عوامل موثر بر افزایش قیمت این فلز زرد می دانند.
 

طلا

 
محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص وضعیت قیمت طلا و سکه در بازار اظهار داشت: قیمت جهانی طلا در بازار جهانی روبه افزایش است که این امر سیر صعودی نرخ طلا و سکه در بازار داخل را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته سکه با افزایش 10 هزار تومانی در بازار روبرو شده است، افزود: اما امکان استمرار این افزایش قیمت در روزهای آتی غیر قابل پیش بینی است.
کشتی آرای ادامه داد:در ایام محرم و صفر تقاضای چندانی برای خرید طلا و سکه در بازار وجود ندارد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر افزایش قیمت جهانی طلا تصریح کرد: این امر می تواند تا حدودی بر نوسانات بازار اثر گذار باشد اما در شرایط کنونی نمی توان پیش بینی قاطعی از این امر داشت.

 طلا و سکه بر مدار گرانی

همچنین محمد ولی نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نسبت به هفته گذشته سیر صعودی قیمت را تجربه کرده است.

وی  با اشاره به دلایل افزایش قیمت طلا افزود: وضعیت اقتصادی اروپا و آمریکا و افزایش تقاضا ، نوسانات قیمت در بازار داخل را رقم زده است.

 

 
 
منبع خبر: باشگاه خبر نگاران جوان
  ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۹:۲۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد