روند صعودی قیمت سکه و اونس طلا دربازار ایران

روند صعودی قیمت سکه و اونس طلا دربازار ایران
نمودارهای قیمتی طلا در روزهای گذشته نشان می دهد که ارزش طلا در بازارهای داخلی باسرعت بیشتری نسبت به نرخ های جهانی روند صعودی به خود گرفته است و به گفته فعالان بازار با انکه روند اونس زیاد هم صعودی نیست و بیشتر در کانال 1270 دلار نوسان دارد اما قیمت سکه با افزایش بیشتری نسبت به آن روبروست .

نمودارهای قیمتی طلا در روزهای گذشته نشان می دهد که ارزش طلا در بازارهای داخلی باسرعت بیشتری نسبت به نرخ های جهانی روند صعودی به خود گرفته است و به گفته فعالان بازار با انکه روند اونس طلا زیاد هم صعودی نیست و بیشتر در کانال 1270 دلار نوسان دارد اما قیمت سکه با افزایش بیشتری نسبت به آن روبروست .

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر دراین باره به خبرنگار جام جم آنلاین گفت : در حالی ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته که ارزش طلا در بازارهای داخلی با سرعت بیشتری روند صعودی به خود گرفته است و رشد بیشتر ارزش طلا در بازار ایران به واسطه رشد قیمت دلار در بازار آزاد ایران است.

قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی

 

 

 

وی بااشاره به اینکه هفته گذشته دومین هفته متوالی رشد طلا در بازارهای جهانی بود افزود:در دو هفته اخیر تنها بازار طلا در داخل کشور تحت تاثیر ارزش‌گذاری طلا در بازارهای جهانی و نرخ دلار بوده و میزان عرضه و تقاضا هیچ تاثیری بر قیمت‌ها نداشته است.

به گفته وی با توجه به قرار داشتن در ماه محرم و صفر تقاضا برای خرید طلا افزایش نیافته است و تنها دلیل آن نوسانات نرخ ارز در کشور است که با افزایش آن روی قیمت طلا و سکه نیز تاثیر گذاشته است .

منبع خبر: جام جم آنلاین
  ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۸:۵۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد