توصیه مهم مرد طلایی به سرمایه گذاران طلا

توصیه مهم مرد طلایی به سرمایه گذاران طلا
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در شرایط فعلی هرگونه داد و ستدی در این بازار به ضرر سرمایه گذاران دانست و گفت:طی دو هفته اخیر قیمت جهانی طلا و بازار مالی دنیا تحت تأثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت و کاهش ارزش دلار موجب رشد بهای اونس طلا شد.

محمدکشتی آرای  ضمن بیان افزایش 29 دلاری قیمت جهانی طلا در سه هفته گذشته و تأثیر آن بر بازارهای داخلی افزود: در بازار تهران رشد قیمتها ناشی از افزایش اونس طلا و رشد نرخ ارز در بازار بود، این در حالیست که بازار داخلی طلا این روزها با کاهش تقاضا و افت معاملات به علت قرار گرفتن در ماه صفر مواجه است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خرید و فروش طلا در شرایط فعلی را ریسک عنوان کرد و گفت: به نظر من در این بازار که جهت و سمت و سوی قیمت طلا مشخص نیست، بهتر است کسی داد و ستد نکرده و صبر کند تا وضعیت این بازار آرام و به ثبات برسد.
کشتی آرای ادامه داد: مسلماً در شرایط هیجانی هرگونه داد و ستدی به زیان معامله گران خواهد بود و این زیان ممکن است مقدارش کم و یا زیاد باشد ولی بهترین زمان خرید و فروش طلا شرایط کم نوسان و آرام است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تفاوت 10هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید و قدیم را در بازار سکه قابل توجه دانست و تصریح کرد: نکته ای که این روزها در بازار مشاهده می شود تفاوت معناداری است که قیمت سکه طرح قدیم و طرح جدید پیدا کرده است و این امر ناشی از خرید قطعات بزرگ سکه بوده که تقاضایی را در بازار طی 10 روز گذشته ایجاد کرده است.
وی در مورد نتیجه انتخابات آمریکا بر بازار طلا نیز گفت: تا کسی که در انتخابات این کشور رأی نیاورد و مستقر نشود وهریک از نامزدها وارد عرصه کار پس از انتخابات نشود نمی توان گفت که تغییری در این بازار بوجود می آید یا خیر، ولی آنچه مسلم است آنان سیاست خود را دارند و ما نیز باید حواسمان جمع کار خودمان باشد.

منبع خبر: 
  ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۸:۵۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد