٨۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی

 ٨۰ هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: بر اساس گزارشات کمیسیون اصل نود حدود 80 هزار واحد از مجموع دو میلیون واحد مسکن مهر در کل کشور آماده تحویل به متقاضیان است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه شورای مسکن مهر فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارشات کمیسیون اصل نود حدود 80 هزار واحد از مجموع دو میلیون واحد مسکن مهر در کل کشور آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه متاسفانه این واحدها فاقد متقاضی هستند، افزود:کمیسیون اصل نود در حال بررسی مشکلات مسکن مهر است. بنا است برنامه ویژه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی،ریاست بانک مسکن و بنیاد مسکن تشکیل شود و تعهدات دولت در بخش زیرساخت‌ها و پرداخت وام و تسهیلات مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرداخت 40 هزار میلیارد وام دولت برای رفع مشکل مسکن مهر خاطرنشان کرد:بنا بود 50 هزار میلیارد دیگر به پروژه مسکن مهر تزریق شود که با واریز این میزان عمده مشکلات مسکن مهر برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه قابلیت ساخت مسکن یکی از مباحثی است که باید مورد توجه قرار گیرد،گفت:یکی از دلایل عدم رغبت و گرایش افراد نسبت به واحدهای مسکن مهر ظاهر این واحدها است، این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر: ایسنا
  ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۳:۰ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد