قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس فاز ۹ و ۵ نهایی شد

قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس فاز ۹ و ۵ نهایی شد
قیمت واحدهای مسکن مهر فاز ۹ و ۵ شهر جدید پردیس نهایی و بر اساس آن سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها ، حداقل 419 و حداکثر 435 میلیون ریال تعیین شده است.

به دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری ، قیمت نهایی تمامی پروژه های در حال اجرا در فازهای 9جدید و 5 شهر پردیس تعیین و به این ترتیب گامی در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.

دراین رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن ، امکان اتمام آنها نیز فراهم شود.

همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه ها ، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی تامین شود. لذا از متقاضیان این پروژه ها دعوت می شود برای آگاهی از قیمت نهایی به جدول پیوست این اطلاعیه مراجعه کنند.
لازم به توضیح است سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها ، حداقل 419 و حداکثر 435 میلیون ریال تعیین شده است.

شرکت عمران پردیس در نظر دارد از تاریخ 20/09/95 برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ 359 میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز کنند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان جهت صدور و تحویل قرارداد پیش فروش کند.
توضیحات :
1) به منظور کاهش سهم آورده متقاضیان شرکت عمران شهر جدید پردیس با اخذ مجوز از مجمع عمومی این شرکت و تائیدیه وزارت متبوع نسبت به تامین بخش قابل توجهی از هزینه های پروژه ها از منابع داخلی اقدام کرده است.
2) بمنظور تحقق برنامه تحویل مرحله به مرحله واحدها ، هم اکنون اولین زون افتتاح در جنوب بلوار شهید صیاد شیرازی و مجاور عوارضی آزاد راه تهران-پردیس در نظر گرفته شده است که جزئیات آن در اطلاعیه بعدی به اطلاع متقاضیان  خواهد رسید.

بدیهی است تعیین اولویت بعدی افتتاح وتحقق اهداف پیش بینی شده منوط به مشارکت کلیه متقاضیان در تکمیل سهم آورده خود است.

منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۶:۵۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد