صادرات 100 میلیون لیتر نفت گاز به افغانستان از طریق خراسان رضوی

صادرات 100 میلیون لیتر نفت گاز به افغانستان از طریق خراسان رضوی
سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ظرف هشت ماه گذشته امسال 100 میلیون و 745 هزار و 515 لیتر نفت گاز از طریق این استان به افغانستان صادر شد.

سید فخرالدین خوانیکی ارزش این میزان صادرات را هزار و چهل میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: 14 میلیون و 244 هزار و 694 لیتر نفت گاز توسط بخش خصوصی و بقیه آن توسط شرکت تعاونی مرزنشینان خراسان رضوی صادر شده است.
وی افزود: 30 میلیون و 796 هزار و 237 لیتر از این میزان توسط جایگاههای فروش باک نفت گاز در مرزهای خراسان رضوی در مبادی سرخس، دوغارون و لطف آباد عرضه شد.
سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی به نوع فروش باک نفت گاز خودروها نیز اشاره و بیان کرد: در مرزها وسایل نقیله به مقدار مصرف وسیله خود می توانند از نفت گاز با قیمت دولتی استفاده کنند و بیش از مصرف اگر نیاز داشته باشند با قیمت فوب خلیج فارس برای آنها محاسبه می شود.
وی ادامه داد: نفت گاز صادراتی ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه صادرات روند صعودی دارد پیش بینی می شود میزان آن تا پایان امسال نسبت به پارسال افزایش قابل توجهی داشته باشد.
منطقه خراسان رضوی شرکت پخش فرآورده های شهرستانهای مشهد، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

منبع خبر: ایرنا
  ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۸:۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد