پرفروش‌ترین انگشتر روز

پرفروش‌ترین انگشتر روز
طلا به عنوان موضوع اصلی نخستین فیلم ‌های سینمایی فصل به نام‌ های" رابطه دوستی حلقه و هری پاتر ...

طلا به عنوان موضوع اصلی نخستین فیلم‌های سینمایی فصل به نام‌های" رابطه دوستی حلقه و هری پاتر"The Fellowship of the Ring & Harry Potter و "کیمیا The Philosopher’s Stone"، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به سوی خود جلب نموده است.

هدف «جی. آر. آر. تالکین» ، از تبلیغ درباره فیلم «فرمانروای حلقه‌ها» The Lord of the Rings، به وضوح قابل تعبیر و توجیه نیست. در این فیلم با رویدادهایی حماسی و ماجراهای ویژه پهلوانان روبه‌رو می‌شویم که نظر گروه‌های مختلفی از تماشاچیان را به خود معطوف می‌سازد. از طرفی فرد با مشاهده حلقه دچار وسوسه‌های شیطانی می‌شود، به طوری که «هابیت فرودو» گام می‌نهد و بدین طریق ماجراهای شگفت‌آوری رخ می‌دهد. در چنین شرایطی با به کارگیری جدیدترین شیوه‌ها به سبک هالیوودی، شور و شوق فراوانی به عالم فیلم‌سازی راه یافته و سینما حیات تازه‌ای می‌یابد.

حلقه‌ای که در آتش «ماونت دم» قوام و استحکام پیدا می‌کند، سمبل نیروهای بدخواه و کینه‌توزی است که تمدن افسانه‌ای بخش مرکزی کره زمین را تهدید می‌کنند.

از دیدگاه «فردی دیپ نار»، مدیر بخش بازاریابی شرکت حفاری «هارمونی گلد Harmony Gold» در شرایط کنونی، نمونه‌های پیچیده و مشابهی از این فیلم در «فری استیت»آفریقای جنوبی تولید می‌شوند، که به طور دقیق دیدگاهی مخالف با فیلم قبلی را به نمایش می‌گذارند و تحت تأثیر آن تجارت طلا رونق ویژه‌ای می‌یابد.

به گفته «دیپ نار» در طی توقف کوتاهش در لندن بعد از ملاقات نمایندگان سینما «نیولاین New Line» نیویورک و تهیه‌کنندگان فیلم، فرمت ایده‌آلی برای صنعت طلا پیش آمده است که به کمک آن می‌تواند به تثبیت موقعیت خود بپردازد. به گفته شعبه محلی سینما «نیولاین» در آفریقای جنوبی، فیلم «فرمانروای حلقه‌ها» آموزنده توصیف گردیده است.

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۰:۳۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد