بهاي نفت در بازار آسيا کاهش يافت

بهاي نفت در بازار آسيا کاهش يافت
در پی کاهش ارزش یورو در برابر دلار، بهای نفت روز دوشنبه در بازارهای الکترونیکی آسیا کاهش یافت.
در پی کاهش ارزش یورو در برابر دلار، بهای نفت روز دوشنبه در بازارهای الکترونیکی آسیا کاهش یافت. هر بشکه نفت خام شیرین سبک آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن با یک دلار و دوازده سنت کاهش، نود و هشت دلار و پنجاه و سه سنت معامله شد.
بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در مدت مشابه نیز هشتاد و هشت سنت کاهش یافت و به صد و دوازده دلار و نود و پنج سنت رسید. ارزش یورو روز دوشنبه در بازار توکیو در برابر دلار کاهش یافت به طوریکه هر یورو یک ممیز چهار هزار و پنجاه و شش دلار معامله شد.
هر یورو جمعه شب در بازار نیویورک یک ممیز چهار هزار و صد و هشت دلار معامله شده بود. ویکتور شام تحلیلگر موسسه پوروین اند گرتز در سنگاپور اعلام کرد علت اصلی کاهش بهای نفت،‌ افزایش ارزش دلار در برابر یورو است. وی افزود ارزش دلار نیز به علت بازگشت نگرانی ها در مورد بدهی کشورهای اروپایی افزایش یافت.
تحلیلگران اعلام کردند مشکلات قضایی که برای دومینیک استراوس کان رئیس صندوق بین المللی پول در آمریکا به اتهام تلاش برای تجاوز به وجود آمده، ممکن است تلاش ها برای حل و فصل بحران بدهی منطقه یورو و به ویژه گفتگو در باره کمک جدید به یونان (پرونده ای که استراوس کان روی آن سرمایه گذاری کرده است)، پیچیده کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، استراوس کان روز دوشنبه در نشست مهم وزیران دارایی اتحادیه اروپا در بروکسل شرکت نخواهد کرد و نعمت شفیق Nemat Shafik معاون امور اروپای رئیس صندوق بین المللی پول جانشین او در این نشست خواهد بود.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۷:۵۴:۴۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد