کشف 3 قطعه شمش طلای قاچاق در کرمانشاه

کشف 3 قطعه شمش طلای قاچاق در کرمانشاه
ارزش این میزان شمش قاچاق بیش از سه و نیم میلیارد ریال برآورد شده است .

به گزارشی از مرکز کرمانشاه فرمانده انتظامی استان  با اشاره به اینکه  این  شمش ها از عراق به مرزهای کشور وارد شده است ارزش این میزان شمش قاچاق را  بیش از سه و نیم میلیارد ریال اعلام کرد .

سردارمنوچهر امان اللهی افزود : شب گذشته ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی ریو و یک دستگاه خودروی تویوتا  که با سرعت 170 کیلومتر به سمت کامیاران در حال حرکت بودند،  دستور ایست می دهند ، اما راننده خودروها بدون توجه به ایست مأموران به مسیر خود ادامه می دهند.

وی افزود:  به دنبال تعقیب و گریز متهمان، راننده خودوری ریو تسلیم پلیس شد، که در بازرسی اولیه از خودرو یک قطعه شمش طلای یک کیلویی کشف و ضبط شد، راننده خوردوی تویوتا لندکروز نیزکه برای فراری دادن سرنشینان خودروی ریو به محل بازگشته بود، با هوشیاری مأموران دستگیر شد.

مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد : در بازرسی دقیق از خودروها دو شمش طلادیگر نیز به همراه لوازم و وسایل ذوب طلا کشف شد .

سردار امان اللهی از دستگیری پنج قاچاقچی و توقیف دو دستگاه خودرو در این زمینه خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شدند.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۷:۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد