لنزهای الماس نشان 15000 دلاری

لنزهای الماس نشان 15000 دلاری
در مورد لنزهای رنگی، لنز چشم گربه ای و حتی لنز حلقه ای لیدی گاگا (Lady Gaga) که عنبیه چشم را بزرگتر می کند، شنیده ایم اما در مورد لنزهای الماس چطور؟

در مورد لنزهای رنگی، لنز چشم گربه ای و حتی لنز حلقه ای لیدی گاگا (Lady Gaga) که عنبیه چشم را بزرگتر می کند، شنیده ایم اما در مورد لنزهای الماس چطور؟
ممکن است این مورد به نظر شما فریبی بیشتر به نظر نرسد اما سایت یاهو وجود لنزهایی با صفحه طلا و پوشیده از الماس در مرکز آن را گزارش می دهد.
این جواهر درخشان را که تاکنون بر روی انگشتان شما قرار داشته را اکنون می توانید در چشمان خود داشته باشید. قیمت این لنزها 15000 دلار می باشد.
مبتکر این طرح، دکتر چاندراشخر چاوان (Dr. Chandrashekhar Chawan) گفته: ایده لنزهای الماس نشان را از سنگ های قیمتی که بر روی دندان های همسرش کار شده، گرفته است.
محصولات این دکتر، شامل لنزهایی می باشد که پوشیده از 18 قطعه الماس بر روی صفحه ای از طلای زرد یا سفید می باشد.
او از لنزهای اسکرال بوستون (Boston Scleral) که در درمان بیماری های چشمی نقش دارند، برای جلوگیری از لمس قرنیه توسط لنزها استفاده می کند.
تنها 996/3 جفت ساخته خواهد شد و چاوان امیدوار است که آنها را خارج از هندوستان بفروش برساند، هرچند متخصصین در مورد سلامتی آنها تردید دارند.
سل ریژیو (Sal Riggio)، یک اپتومتریت در مرکز چشم پزشکی تخصصی منهتن (Manhattan Grand Optical)، در شهر نیویورک مطلبی هنگامی که در مورد لنزها شنید و متوجه شد که این لنزها، توسط اف دی ای (FDA)، تائید نشده اند، آنها را رد کرد. وی گفت: من نمی دانم که آیا آنها راحت و سالم هستند یا خیر اما به نظر من مسخره و غیر قابل قبول به نظر می آیند.
من دلیلی برای استفاده از این لنزها نمی بینم. اما امروزه افراد زیر 30 سال، کارهای دیوانه واری را با بدن خود انجام می دهند. تاتو، سوراخ های مختلف بر بدن، پس احتمالاً این لنزها را نیز امتحان خواهند کرد.
وقتی با وی درباره قیمت 15000 دلاری این لنزها گفته شد، با خنده گفته است که مشتری این لنزها باید در بورلی هیلز باشد، زیرا در اینجا کسی را که برای پرداخت این مبلغ مشتاق باشد را نمی شناسم.
دکتر راجش خانا (Dr. Rajesh Khanna)، جراح متخصص قرنیه نیز سوءظن شدیدی نسبت به لنزها خصوصاً استفاده از لنزهای Boston Scleral برای افرادی که احتیاجی به آن ندارند، دارد.
فکر بکر دکتر چاوان، با توجه به این انتقادات، بیگانه باقی خواهد ماند؟ وی می گوید: به لیدی گاگا و پیروانش نگاه کنید، مردم برای مد جدید وقت می گذارند، بخصوص وقتی که ستارگان و هنرمندان مشهور از این وسایل استفاده کنند. وقتی مردم نگاهی اجمالی به این اشخاص می کنند، نمی یوانند از زیبایی آنها امتناع کنند.
اگر چشمان شما با الماس هایی که درون آن است بدرخشد، هیچ کس نمی تواند رویش را از شما بگرداند و چشمان آنها با شما و شخصیت شما گره خواهد خورد.
تهیه و ترجمه: سایت زر (zar.ir)
منبع: یاهو

 









 
منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۸:۴۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد