ست مردانه کمپانی مون بلن برای ماه مبارک رمضان

ست مردانه کمپانی مون بلن برای ماه مبارک رمضان
به گزارش سایت زر، به نقل از سایت البوابه، کمپانی مون بلان به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر، اقدام به تولید مجموعه ای لوکس از طلا و جواهر، برای هدیه دادن نموده است.
به گزارش سایت زر، به نقل از سایت البوابه، کمپانی مون بلان به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر، اقدام به تولید مجموعه ای لوکس از طلا و جواهر، برای هدیه دادن نموده است.
جواهر سمبلی است برای قدردانی و یک هدیه کامل برای کسی که دوستش دارید.
همزمان با سپری شدن ماه مبارک رمضان، کمپانی قلم های فوق العاده لوکس مون بلان (Montblanc) تعداد محدودی از اقلام هدایای خیره کننده با روکش طلا را برای ارج نهادن به روز عید سعید فطر ساخته است.



دسته های محدود از قلم های فوق العاده مخصوص، دکمه سردست و ساعتهایی که به صورت اختصاصی را در بوتیک مرکزی مون بلان (Montblanc) در مرکز خرید دبی در معرض عموم قرار داده است.
این مجموعه خاص شامل یک قلم فشاری، با بدنه طلای قرمز که از الماس و یاقوت سرخ پوشیده شده است.
جنس دکمه سردست ها نیز از جنس طلای قرمز که با الماس و یاقوت آراسته شده است. بر روی این دکمه سر دست ها از 68 قطعه الماس و 22 یاقوت قرمز و 2 الماس مون بلن استفاده شده است
ساعت این مجموعه با بیش از 360 الماس خیره کننده و یاقوت قرمز به وزن بالای 767/2 قیراط تزئین شده که برای عاشقان جواهرات معتبر، لذت بخش است.
مجموعه مدل های اختصاصی، نمونه ای است از ساختار درست و مونت بلنک بیش از یک قرنی است که به سبب آن مشهور است. قلم ها بوسیله تعدادی از بهترین هنرمندان کمپانی نظیر جواهرسازان ماهر، کسانی که الماس را بر روی پایه قرار می دهند، قلم زنان و پولیش کارانی که این هدیه منحصر بفرد را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده اند، ساخته شده اند.
بهترین قسمت اختصاصی بودن مجموعه است به طوریکه مون بلان (Montblanc) تضمین می کند که مجموعه انحصاری بوده و هرگز همتایی برای آن نخواهد داشت.
توجه: مون بلان، واژه‌ای فرانسوی و به معنای «کوه سپید» است. شرکت مون شرکتی آلمانی است که تولید کننده لوکس ترین ابزار نوشتن، قلم، ساعت و لوازم جانبی است که اغلب به وسیله  لوگوی خود که ستاره ای سفید است، شناسایی می شود.
تهیه و ترجمه: ا. فاضلی - سایت زر (zar.ir)
منبع: البوابه
منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۳:۳۳:۳۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد