عطر هنرمندان هالیوودی در سال 2011

عطر هنرمندان هالیوودی در سال 2011
کیم، امسال در حال آماده شدن برای ازدواج است اما این تنها واقعه هیجان انگیز زندگی او نیست. خط جدید تولید عطر او نیز به زودی راه اندازی خواهد شد. این خط تولید، عشق نامیده می شود و ویژه ازدواجش می باشد.

شخصیت های مشهور هنری، اخیراً معرفی و ثبت خط تولید عطر رابه عنوان یک گرایش تازه شغلی آغاز کرده اند. دنیای عطر هم اکنون از خط تولیدهای مشاهیر هنر پر شده اند.
به نظر می رسد شخصیت هایی که خط تولید عطری را معرفی کرده اند، مانند بریتنی اسپیرز، سود زیادی عایدشان شده است و باعث شده که ریسک کردن در این مورد در بین هنرمندانی نظیر کیتی پری، ریهانا، جاستین بایبر و کیم کارداشیان به عنوان تازه ترین روش پولسازی رایج شود.
عطرهای هنرمندان، رابطه عمیقی با خود هنرمندان دارند، بنابراین ما در اینجا ده عطر برتر هنرمندان را در سال 2011 به شما معرفی میکنیم:
- کیم کاردشیان با عطر عشق (Kim Kardashian’s Love):
کیم، امسال در حال آماده شدن برای ازدواج است اما این تنها واقعه هیجان انگیز زندگی او نیست. خط جدید تولید عطر او نیز به زودی راه اندازی خواهد شد. این خط تولید، عشق نامیده می شود و ویژه ازدواجش می باشد.
او نام بهتری برای این عطر به جز همان عشق که در زندگی از آن برخوردار شده است، نمی توانست پیدا کند. این خط تولید به تولید 1000 بطری محدود شده است که 200 بطری آن برای حمام ازدواج وی و 799 عدد برای سایر علاقمندانش می باشد.
این عطر در یک بطری کریستالی با سر بزرگ پلاتین و یک جعبه مخملی ساه که از جعبه حلقه نامزدی کیم الهام گرفته است، می باشد.
 


 
- پری کیتی با عطر پیور (Katy Perry’s Purr):

امسال به نظر می رسد سال خوش شانسی برای کیتی پری باشد. او ازدواج کرده و حالا خط تولید عطر خودش را دارد.
پیور (Purr) نام عطر او، از اسم وی الهام گرفته است . این عطر، عطری با رایحه ای از عصاره هلو و سیب شروع شده و حول عطر گلهای دیگر بسیاری مانند یاس، رز بلغاری و ارکیده وانیلی می گردد .
این عطر سرزنده و در عین حال پیچیده است درست مانند خود خواننده.

 

- ریهانا (ریانا) با عطر ربل فلور (Rihanna’s Reb’l Fleur):
این عطر با همکاری عطرساز  بین المللی مشهور کارولین ساباس ساخته شده است. عطر ریهانا جسور، اغواگر و به راستی خاطره انگیز است که در ماه ژانویه راه اندازی شده است.
این عطر مخلوطی است از رایحه روستایی و در عین حال پر زرق و برق. با میوه هایی خوشمزه مثل توت قرمز، آلو بنفش و هلوهای رسیده آبدار.

- جنیفر لوپز با عطر عشق و روشنایی (Jennifer Lopez’s Love and Light):

جنیفر آنیستون تنها کسی نیست که خط تولید عطر را امسال تولید کرده، جنیفر لوپز که قبلاً یک سری عطر را تهیه کرده بود، مشغول راه اندازی آخرین عطر خودش به نام عشق و روشنایی است.
چناچه جیلو می گوید، این عطر لذتی واقعی خواهد بود که در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

- تیلور سوئیفت با عطر محصول استثنایی (Taylor Swift’s Wonderstruck):
تیلور آلیسون سوئیفت ، خواننده کانتری/پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی است. تیلور آلیسون سوئیفت، خط تولید عطر خودش را با شراکت کمپانی زیبایی الیزابت آردن، زده است. این عطر به عنوان محصولی استثنایی شناخته می شود و در اکتبر امسال وارد بازار می شود. نام عطر او، از یکی از ترانه های او گرفته شده است و به مردمی که گرفتار عشق هستند، تقدیم شده است.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

- جاستین بیبر با عطر روزی (Justin Bieber’s Someday):
نه تنها هنرمندان بالغ بلکه نوجوانان نیز مشغول راه اندازی عطر خودشان هستند.
جاستین درو بیبر، خواننده پاپ و بازیگر نوجوان کانادایی است. این نوجوان 17 ساله، در حال تولید عطری برای خانم های جوان به نام روزی است.
در بطری این عطر، قلبی شکل و یک آویز زیبا دارد. عطر، مخلوطی از رایحه میوه های استها برانگیز است. بیبر یکی از هنرمندانی است کهدر حال حاضر محبوب قلب دخترهاست و می داند که دخترها، چه دوست دارند و اینکه می خواهند خوشبو و تازه باشند، بنابراین تولید عطر را آغاز کرد.

 

- جنیفر آنیستون با عطر جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston’s Jennifer Aniston):
در آغاز راه اندازی خط تولید عطر هنرمند مشهور جنیفر آنیستون، عطری را با نام خودش عرضه کرد. این عطر از خاطرات کودکی خود الهام گرفته است و در قفسه های سفورا (sephora) در معرض فروش قرار دارد.
عطری که دوران بچگی او را به یادش می آورد، اشاره دارد به مرکبات سواحل غربی، چوب صندل و گل های وحشی ساحلی.

- هایدی کلوم با عطر شاین (Heidi Klum’s Shine):
هایدی کلوم نام مانکن مشهوری است که به خاطر زیبایی شهرت دارد. او هم اکنون در حال راه اندازی اولین خط تولید عطر خودش است. نام عطر او شاین است که بسیار هوس انگیز و زنانه می باشد.
بطری زیبای طلایی طرح دایره ای و موج دار منحصر بفرد دارد. طرحی که آنرا حتی مدرن نشان می دهد. این عطر در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

- سلن دیون با عطر امضا (Celina Dion’s Signature):
سلن دیون فردی نو پا در عرصه تولید عطر نیست و عطرهای قبلی او برایش 40 میلیون دلار را به ارمغان آورده است. سلن دیون هنوز در حال راه اندازی خط تولید عطر جدیدش در سپتامبر امسال با نام امضا می باشد.
اسانس این عطر، عطر شکوفه های گل ابریشم، چوب کهربا و چوب صندل می باشد.این عطر به زودی در 50000 فروشگاه در سراسر جهان فروخته خواهد شد.

- کارل  لاگرفلد با عطر شور کاغذ (Karl Lagerfeld’s):
ستاره سینما از بازیکن کانادایی NHL، مایک کامیر بعد از آشنایی در سال 2007 یک حلقه 14 قیراطی دریافت کرد. ارزش این حلقه یک میلیون دلار گزارش شده است.

تهیه و ترجمه: ا. فاضلی - سایت زر (zar.ir)
منبع: بورنیچ
منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۴:۳۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد