بهاي نفت خام در بازار آسيا افزايش يافت

بهاي نفت خام در بازار آسيا افزايش يافت
تحلیلگران اعلام کردند در پی امیدهای بوجود آمده درباره حل و فصل بحران بدهی منطقه یورو بهای نفت خام بامداد امروز سه شنبه در بازار معاملات الکترونیکی آسیا افزایش یافت.
تحلیلگران اعلام کردند در پی امیدهای بوجود آمده درباره حل و فصل بحران بدهی منطقه یورو بهای نفت خام بامداد امروز سه شنبه در بازار معاملات الکترونیکی آسیا افزایش یافت. هر بشکه نفت خام سبک شیرین برای تحویل در ماه نوامبر با یک دلار و پانزده سنت افزایش هشتاد و یک دلار و سی و نه سنت معامله شد. هر بشکه نفت برنت دریای شمال نیز برای تحویل در ماه نوامبر با نود و پنج سنت افزایش یکصد و چهار دلار و هشتاد و نه سنت داد و ستد شد. 
کِر چونگ یانگ تحلیلگر موسسه فیلیپ فیوچرز در سنگاپور اعلام کرد بهای نفت خام پس از رسیدن به پایین ترین سطح خود از شش هفته پیش تا کنون افزایش یافت زیرا بازار امیدوار است مسئولان اروپایی برای کاستن از بار سنگین بدهی یونان به این کشور کمک و بحران بدهی منطقه یورو را حل و فصل خواهند کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، اولی رِن کمیسر اروپایی در گفتگو با شماره دوشنبه روزنامه آلمانی دای ولت اعلام کرد اروپایی ها در فکر هستند صندوق های کمک کننده خود را به ابزار اضافی فراتر از تدابیری که در ماه ژوئیه درباره آنها تصمیم گیری شد مجهز کنند تا بتوانند با قدرت بیشتری با بحران بدهی مقابله کنند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۷:۴:۳۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد