بهاي نفت در بازار نيويورک افزايش يافت

بهاي نفت در بازار نيويورک افزايش يافت
خوش‌بینی‌های ناشی از نشست وزیران دارایی گروه بیست، موجب شد بهای نفت در پایان معاملات روز جمعه بازار نیویورک افزایش یابد.
خوش‌بینی‌های ناشی از نشست وزیران دارایی گروه بیست، موجب شد بهای نفت در پایان معاملات روز جمعه بازار نیویورک افزایش یابد. بر همین اساس بهای نفت خام سبک شیرین آمریکا(وست تگزاس اینترمدییت)برای تحویل در ماه نوامبر نسبت به بهای آن در پایان معاملات روز پیش دو دلار و پنجاه و هفت سنت افزایش یافت و بشکه‌ای هشتاد و شش دلار و هشتاد سنت معامله شد. بارت ملک Bart Melek از تحلیلگران تی.دی سکیوریتیز در تورنتو در توضیح این افزایش گفت سرمایه‌گذاران به نشست گروه بیست واکنش بسیار خوبی نشان دادند آنها بر روی موفقیت اروپا برای مهار بحران بدهی حساب می‌کنند. 
جان کیلداف از تحلیگران اگین کاپیتال هم گفت بازار به اصلاح سرمایه و سهام بانکهای اروپا به کمک دولتها خوش‌بین است و این امر موجب از بین رفتن نگرانیهای ناشی از تقاضا در اروپا می‌شود. وزیران دارایی و روسای بانکهای مرکزی کشورهای ثروتمند گروه بیست از روز جمعه تا شنبه در پاریس گردهم آمده‌اند تا با اصلاح سرمایه و سهام بانکهای اروپا به کمک دولتها، امکان لغو بخش اعظم بدهی یونان را از سوی این بانکها فراهم آورند. با وجود این بازارهای نفت با احتیاط مسئله افزایش شدید بهای خرده فروشی ماه سپتامبر در آمریکا را که بزرگترین مصرف کننده نفت خام در جهان است زیر نظر دارند. 
طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا بهای خرده فروشی در ماه سپتامبر در آمریکا بیشترین افزایش را طی هفت ماه پیش از آن داشت و نسبت به ماه اوت یک و یک درصد افزایش یافته است که خیلی بیشتر از میزانی است که تحلیگران پیش‌بینی می‌کردند. کیلداف در این خصوص می‌گوید این مسئله مانع افزایش شدید بهای نفت در بازارها شده است زیرا شاخص اعتماد دانشگاه میشیگان نشان می‌دهد مصرف کنندگان هنوز روی خوشی به بازار نشان نمی‌دهند. در همین حال شاخص اعتماد خانوار که روز جمعه انتشار یافت پس از افزایش اندک در ماه سپتامبر دوباره کاهش یافته و به حدود ماه اوت رسیده است که پایین ترین میزان را از نوامبر سال دوهزار وهشت دارد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۵:۲۵ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد