دستگیری سارقان مسلح طلافروشی شرق تهران

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی شرق تهران
دو متهم که در منطقه شرق تهران اقدام به سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی کرده بودند ، دستگیر و با قرار قانونی بازداشت شدند.
دو متهم که در منطقه شرق تهران اقدام به سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی کرده بودند ، دستگیر و با قرار قانونی بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : مأموران کلانتری 136 فرجام ، 16 مهر امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در جریان دستگیری دو سارق مسلح یک مغازه طلافروشی در خیابان دلاوران - تکاوران شمالی قرار گرفتند .
وی افزود : با حضور مأموران پلیس در محل و تحقیقات مقدماتی مشخص شد که دو سارق جوان حدودا 25 ساله ، قصد سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی در خیابان تکاوران شمالی را داشته اند که کسبه محل و شهروندان پس از اطلاع از موضوع ، قبل از خارج شدن متهمان از داخل مغازه طلافروشی با پایین کشیدن حفاظ مغازه و قفل کردن آن ، دو سارق مسلح را در داخل مغازه محبوس کرده اند .
سرهنگ آریا حاجی زاده گفت : در ادامه تحقیقات مشخص شد، یکی از سارقان پس از محبوس شدن در داخل طلافروشی اقدام به خودزنی از ناحیه دو دست خود کرده است که با هماهنگی اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردند .
وی افزود : همچنین به دستور بازپرس شعبه سوم دادیاری دادسرای امور امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : در تحقیقات از متهمان مشخص شد که هر دو متهم در شرق تهران زندگی می کنند و پس از تهیه یک قبضه سلاح کمری اقدام به نقشه سرقت مسلحانه از طلافروشی کرده بودند و با هوشیاری شهروندان و کسبه محل دستگیر شدند.
سرهنگ آریا حاجی زاده افزود: تحقیقات برای بررسی دیگر جرایم ارتکابی احتمالی متهمان در دستور کار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ است بوده و هر دو متهم با صدور قرار قانونی ، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۵ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۶:۳۵:۳۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد