قيمت‌ سکه‌، طلا و ارز در بازار تهران - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵

قيمت‌ سکه‌، طلا و ارز در بازار تهران - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز امروز در بازار آزاد با 50 تومان کاهش نسبت به دیروز 52 هزار و 700 تومان داد
هرقطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد 576 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز هزار تومان کاهش داشت. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در مصاحبه با خبرنگار ما ، با اعلام این خبر افزود: نیم و ربع سکه در بازار آزاد امروز به ترتیب 269 و 146 هزار تومان به فروش رفت که نسبت به دیروز هر کدام هزار تومان گرانتر شد.
آقای کشتی آرای ، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و سکه های یک گرمی را هم همانند دیروز به ترتیب 590 و 75 هزار تومان اعلام کرد. وی گفت: هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز امروز در بازار آزاد با 50 تومان کاهش نسبت به دیروز 52 هزار و 700 تومان داد و ستد شد. رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی را هزار و 709 دلار اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با دیروز شش دلار کاهش نشان می دهد.
هر یورو امروز در بازار آزاد 1800 تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز10 تومان افزایش نشان می دهد.
هر دلار آمریکا امروز در بازار آزاد با یک تومان افزایش نسبت به دیروز1290 تومان فروخته شد. آقای کشتی آرای قیمت فروش هر پوند انگلیس را هم در بازار آزاد امروز2050 تومان اعلام کرد. هر دلار کانادا، ریال عربستان و درهم امارات نیز امروز در بازارآزاد به ترتیب 1285، 342 و353 تومان داد و ستد شد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.

منبع خبر: 
  ۵ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱:۲۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد