عرضه نفت کوره با افزایش 45،۸۶ دلاری در بورس کالا

عرضه نفت کوره با افزایش 45،۸۶ دلاری در بورس کالا
در حالی فردا نفت کوره در بورس کالا عرضه می شود که نرخ آن هر تن 724 دلار و 63 سنت در نظر گرفته شده که نسبت به هفته گذشته بیش از 45 دلار قیمت آن افزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی فارس،‌ هفته گذشته پس از 5 ماه عرضه نفت کوره در بورس کالا از سر گرفته شد ولی محموله هفته گذشته به دلیل اختلاف بر سر قیمت به نتیجه نرسید و این هفته مجدداً بر اساس تعهدی که وجود دارد یک محموله 35 هزار تنی عرضه می‌شود.
بر اساس این گزارش،تحویل محموله فوب بندر عباس بوده و تسویه آن به صورت اعتباری در دو مرحله، البته تسویه آن با دلار، یورو و درهم با منشأ خارجی باید انجام شود. همچنین قیمت آن 724 دلار و 63 سنت با محاسبه 12 دلار پرمیوم است است.
همچنین بازار هدف این محموله امارات متحده است،بنابراین این شرایط همانند عرضه هفته گذشته است و باید دید خریداران رفتاری مانند هفته قبل دارند یا اینکه حاضر به خرید این محموله می‌شوند. 
به گزارش فارس، محموله هفته گذشته به قیمت هر تن 665 دلار و 78 سنت به اضافه 12 دلار پرمیوم روی میز فروش قرار گرفت که با نرخ پرمیوم به 677 دلار و 78 سنت رسید،اما این محموله نیز همانند عرضه‌های 5 ماه گذشته به دلیل عدم توافق بر سر نرخ به نتیجه نرسید.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.                        
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۹:۲۲:۲۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد