نفت مازادی برای فروش نداریم

نفت مازادی برای فروش نداریم
مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم اکنون تقاضای بسیاری برای خرید نفت خام ایران مطرح است و نفت مازادی برای فروش نداریم.
مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم اکنون تقاضای بسیاری برای خرید نفت خام ایران مطرح است و نفت مازادی برای فروش نداریم.
محسن قمصری در گفت و گو با شانا، افزود: هم اکنون هیچ نفتی روی آب نداریم، ضمن آن که تمام نفتکش ها شناسنامه صادرات نفت خام دارند و حجم صادرات همه نفتکش ها مشخص است. پیش از این احمد قلعه بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز با بیان این که فروش نفت ایران دچار هیچ مشکلی نشده است، گفته بود: ارزان فروشی یا نسیه فروشی در زمینه فروش نفت نداشته است و امسال و سال گذشته نفت را راحت تر از سال های گذشته فروخته ایم. قمصری همچنین از تسویه پول نفت خام صادراتی به هند خبر داد و گفت: مشکلی برای انتقال پول نفت به کشور وجود ندارد. مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران در باره طلب نفتی ایران از هند گفت: طلب ایران از هند به طور کامل دریافت شده و جریان دریافت پول نفت از این کشور عادی است و مشکلی وجود ندارد. مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز پیش تر در این باره گفته بود: هند نه تنها بدهی نفتی خود که از گذشته داشته، پرداخت کرده بلکه بدهی جاری آن نیز در حال پرداخت است. آمادگی شرکت ملی نفت برای افزایش سوآپ مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت با اعلام آمادگی برای افزایش حجم سوآپ نفت گفت: با شروع سال 2012 میلادی و امکان انعقاد قراردادهای جدید با مشتریان جدید فعالیت و سوآپ نفت خام را جدی تر شروع کنیم. قمصری با تاکید بر این که مشکلی برای دریافت نفت خام از نکا و عرضه آن در جنوب کشور وجود ندارد، تصریح کرد: هر شرکتی آمادگی تحویل نفت خام در شمال کشور را داشته باشد، ما آماده بستن قرارداد با آن شرکت هستیم و عملیات سوآپ را انجام خواهیم داد. وی در باره میزان سوآپ نفت خام در سال جدید میلادی گفت: این میزان بستگی به توان بازار دارد و توان و ظرفیت های لازم برای انتقال نفت خام در کشور وجود دارد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.                        
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد