روند صعودی قیمت نفت در بازار آسيا

روند صعودی قیمت نفت در بازار آسيا
روند صعودی بهای نفت روز چهارشنبه در بازار معاملات الکترونیک آسیا ادامه یافت.
روند صعودی بهای نفت روز چهارشنبه در بازار معاملات الکترونیک آسیا ادامه یافت. در معاملات صبحگاهی، بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه فوریه با چهل و سه سنت افزایش به صد و یک دلار و چهارده سنت رسید و هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه مارس با بیست و شش سنت افزایش، صد و یازده دلار و هفتاد و نه سنت معامله شد. تحلیلگران خاطر نشان کردند انتشار شاخص های اقتصادی مثبت در چین، آلمان و آمریکا که بهتر از پیش بینی ها بود باعث افزایش بهای نفت شد.
کاهش ارزش دلار نیز در افزایش بهای نفت مؤثر بود. وقتی ارزش دلار کاهش می یابد، نفت که با دلار ارزش گذاری می شود برای سرمایه گذارانی که ارزهای دیگر در اختیار دارند جذاب تر می شود. تحلیلگران دفتر رایزنی فیلیپ فیوچرز خاطر نشان کردند با این حال نگرانی ها در مورد اقتصاد اروپا پس از کاهش رتبه اعتباری نه کشور عضو منطقه یورو از سوی موسسه استاندارد اند پورز افزایش بهای نفت را محدود کرد. روز سه شنبه در پایان معاملات بازار نیویورک، هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه فوریه با دو دلار و یک سنت افزایش نسبت به پایان معاملات روز جمعه، صد دلار و هفتاد و یک سنت معامله شد.
روز دوشنبه در آمریکا تعطیل رسمی بود. در بازار لندن نیز هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه مارس با نوزده سنت افزایش نسبت به روز دوشنبه، صد و یازده دلار و پنجاه و سه سنت خرید و فروش شد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.                        
منبع خبر: 
  ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۷:۳۴:۳۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد