کاهش دوباره و شدید قیمت انواع سکه و طلا

کاهش دوباره و شدید قیمت انواع سکه و طلا
هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت 67 هزار و 900
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش دوباره و شدید قیمت انواع سکه و طلا در کمتر از سه ساعت خبر داد.
آقای کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ساعت 17 امروز در بازار آزاد 715 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با ساعت 14 امروز 90 هزار تومان کاهش یافت.
وی قیمت نیم سکه را در بازار آزاد امروز در همین ساعت با 30 هزار تومان کاهش 370 و ربع سکه را با 15 هزار تومان کاهش 175 هزار تومان اعلام کرد.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در ساعت 17 امروز 730 هزار و سکه های یک گرمی 90 هزار تومان معامله شد که نسبت به ساعت 14 امروز به ترتیب 80 و 10 هزار تومان کاهش نشان می دهد.
وی اعلام رقم تک نرخی ارز و هیجانات ناشی از این خبر را علت این کاهش بیان کرد.
دوشنبه سوم بهمن قیمت انواع سکه ها نوسانات شدیدی داشت به طوری که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید از 980 هزار تا یک میلیون و 50 هزار تومان نیز فروخته شد.
قیمت انواع سکه و طلا ظهر دیروز پس از آنکه خبر موافقت رئیس جمهور با افزایش نرخ سود بانکی اعلام شد به شدت کاهش یافت.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، بهای هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت را نیز در ساعت 17 امروز 67 هزار و 900تومان اعلام و اضافه کرد : این رقم در مقایسه با ساعت 14 امروز 3100 تومان کاهش نشان می دهد.
آقای کشتی آرای در حالی از کاهش قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل خبر می دهد که امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 53 دلار افزایش نسبت به دیروز هزار و 707 دلار داد و ستد شد .
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          

منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۴:۲۰:۳۷ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد