پیش بینی قیمت طلا در هفته آتی

پیش بینی قیمت طلا در هفته آتی
پس از آنكه سرمایه گذاران بیش از هر زمان دیگری تاكنون اقدام به خرید طلا كرده و صندوقهای سرمایه گذاری پیش بینی كردند قیمت طلا به حداكثر مقدار خود در پنج ماه گذشته برسد، خوشبینی نسبت به افزایش قیمت جهانی طلا افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در چهار ماه گذشته رسید.
به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ،16 نفر از23 تحلیلگری كه از سوی بلومبرگ مورد پرسش قرار گرفتند معتقدند، قیمت طلا در هفته آینده افزایش می یابد.
این نسبت از 11 نوامبر 2012 (20 آبان) تاكنون بی سابقه بوده است.
سرمایه گذاران، دارایی طلای خود را در صندوقهای سرمایه گذاری كالا افزایش دادند و این امر موجب افزایش قیمت طلا برای هفتمین هفته متوالی شد.
بر اساس داده های گردآوری شده ازسوی بلومبرگ، اكنون سرمایه گذاران دو هزار و 407 تن طلا به ارزش 131 میلیارد دلار در صندوقهای سرمایه گذاری كالا نگهداری می كنند.
تقاضا برای طلا در بازارهای جهانی همچنان در حال افزایش است، زیرا رهبران اروپا در تلاش برای مهار بحران بدهی منطقه یورو هستند و دولتها نرخ های بهره را در پایین ترین سطح خود تاكنون نگه داشته اند تا از داشتن رشد اقتصادی مطمئن شوند.
بهای طلا امسال تاكنون در بازارهای جهانی 3/9 درصد نسبت به سال گذشته میلادی افزایش یافته و به یك هزار و 711 دلار و 90 سنت در هر اونس رسیده است. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: ایرنا
  ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۷:۲۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد