نظر رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در رابطه با سکه‌های پیش‌فروشی

نظر رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در رابطه با سکه‌های پیش‌فروشی
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر خریداران سکه‌های پیش فروشی بانک مرکزی را به 3 گروه تقسیم بندی کرد و گفت: برخی‌ها سکه‌ها را به امید افزایش قیمت ذخیره می‌کنند.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر خریداران سکه‌های پیش فروشی بانک مرکزی را به 3 گروه تقسیم بندی کرد و گفت: برخی‌ها سکه‌ها را به امید افزایش قیمت ذخیره می‌کنند.
محمد کشتی آرای قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را امروز چهارشنبه در بازار 720 هزار تومان، طرح جدید را 715 هزار تومان و نیم سکه را 358 هزار تومان اعلام کرد.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نرخ هر قطعه ربع سکه بهارآزادی را 185 هزار تومان و سکه گرمی را 100 هزار تومان ذکر و تصریح کرد: نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار امروز در بازار 73 هزار و 100 تومان است.
وی نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی را 1652 دلار عنوان کرد و افزود: قیمت دلار در بازار آزاد که صبح امروز 1810 تومان بود با روندی افزایشی هم اکنون به 1840 تومان رسیده است.
کشتی آرای در مورد عرضه های سکه های پیش فروشی بانک مرکزی عنوان کرد: هنوز این سکه ها وارد بازار نشده اند تا بر روی قیمت ها تاثیر بگذارند.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به اینکه سکه های پیش فروشی به این زودی وارد بازار نمی شوند، تصریح کرد: برخی از افرادی که برای دریافت سکه ثبت نام کرده اند، منتظر افزایش قیمت هستند تا سکه ها را گران تر بفروشند.
به گفته وی برخی از افرادی که سکه را به تعداد کم پیش خرید کرده اند مثلا 5 یا 10 قطعه سکه، برای مصرف شخصی ثبت نام کرده اند.
کشتی آرای اضافه کرد: برخی دیگر نیز بر روی این سکه ها سرمایه گذاری کرده اند و این سکه ها را نگهداری می کنند تا زمانی که قیمت تغییر کند بعد آن را وارد بازار می کنند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم دیروز در بازار 695 هزار تومان، طرح جدید 685 هزار تومان، نیم سکه 345 هزار تومان و ربع سکه 177 هزار تومان بود.
نرخ هر قطعه سکه گرمی دیروز بین 95 هزار تومان تا 100 هزار تومان فروخته شد، نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی 70 هزار و 500 تومان و هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1650 دلار بود.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری مهر
  ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۲:۱۱:۴۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد