صنعت طلای ایران فاقد برنامه است

صنعت طلای ایران فاقد برنامه است
مدیرعامل صندوق توسعه صادرات طلای ایران گفت: صنعت طلای ایران فاقد برنامه كوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت است و كسانی هم كه در خصوص این صنعت صحبت می كنند تخصص لازم را ندارند.
'علی فخر موحدی' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی افزود: مسئولان اجرایی هم در واقع كارشناسان حوزه تجارت و اقتصاد هستند و شناخت كافی از صنعت طلا به دلیل ویژه بودن این صنعت ندارند.
وی با بیان آنكه در گذشته یك نفر می توانست جامع علوم و صاحب نظر باشد، گفت: اما امروز حوزه های مختلف علوم آنقدر گسترده شده كه هر بخش آن نیازمند تخصصی ویژه است.
فخر موحدی افزود: صنعت نیز امروزه از این خصیصه برخودار شده و هر بخش آن تخصصی شده و نیازمند فرد متخصص در آن زمینه است.
وی گفت: نقص عمده ما آن است كه افرادی كه خود را عالم اقتصاد و صاحب نظر می دانند دنبال فوق تخصص نرفته اند تا اشراف كامل به بخش مربوط داشته باشند.
مدیرعامل صندوق توسعه صادرات طلای ایران افزود: نقص دیگر آن است كه افراد متخصص در جای خود قرار نگرفته اند و این شده كه صنعت و اقتصاد ما دچار مشكلات فراوان است.
فخر موحدی گفت: اقتصاد نیازمند افراد فوق تخصص و طبقه بندی شده در هر بخش است تا بتوانند مشكلات هر بخش را با درایت حل كنند.
وی افزود: اگر نقصیه های كارشناسی برطرف شود می توان امیدوار بود كه گام مهمی در راه اعتلای صنعت به ویژه در بخش تولید بومی برداشت خواهد شد . 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: ایرنا
  ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۶:۵۳:۵۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد