افت طلا و نفت خام در بازارهای جهانی

افت طلا و نفت خام در بازارهای جهانی
مبادلات روز گذشته بازارهای سهام اروپا، آسیا و کالاهای جهانی منفی و پرنوسان ارزیابی شدند.
مبادلات روز گذشته بازارهای سهام اروپا، آسیا و کالاهای جهانی منفی و پرنوسان ارزیابی شدند.
به نظر می‌رسد دلیل منفی شدن بازارهای سهام آسیا، اعلام نرخ تورم فصلی شاخص قیمت تولیدکنندگان و انتشار داده‌هاي مربوط به بخش توليد از سوي چین بوده است که نشان مي‌دهد تولید در دومین اقتصاد بزرگ جهان به مدت یک ماه در حال کاهش بوده است.
همچنین انتشار شاخص مدیران خرید بخش خدمات در آلمان و فرانسه بازارهای سهام اروپا را نزولی کرد. طی روز جاری، قیمت اکثر فلزات در مدار نزولی در حال حرکت بوده و با افت قیمت روبه‌رو شده‌اند.
در بازار کالایی توکیو، طلا در هر دو سررسید با افت همراه شد. سایر فلزات گرانبها همچون نقره و پالادیوم ثابت باقی ماندند و پلاتینیوم در هر دو سررسید منفی شد. دادوستد سایر فرآورده‌های نفتی نیز مانند نفت خام ثابت و نفت سفید با روند نزولی روبه‌رو شد.
در بورس کالایی شانگهای؛ طلا در سررسید ماه مه ثابت بود و در سررسید ماه ژوئن منفی شد. روی، میلگرد و کائوچوي طبيعي در سررسید ماه ژوئن با روند نزولی مواجه شدند و تنها سرب با رشد همراه شد.
در بورس تجاری نیویورک؛ نفت خام با روند نزولی همراه شد و به سطح 103 دلار به ازای هر بشکه رسید. برای پلاتینیوم ، پالادیوم و ورق گرم نیز دادوستدها به گونه‌ای بود که در هر دو سر رسید ثابت باقی ماندند. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱:۱۳:۳۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد