رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر کشور: هیجان بر بازار حاکم است

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر کشور: هیجان بر بازار حاکم است
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر کشور : هیجان موجود در بازار باعث شده تا هر لحظه شاهد افزایش قیمت باشیم اما اینکه چه زمانی این هیجان فروکش کند مشخص نیست
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری در خصوص جو حاکم بر بازار طلا و ارز گفت: هیجان تعیین کننده قیمت ها است و بازار به صورت غیر منطقی و بر اساس افزایش میزان تقاضا در حال رشد است.
محمد کشتی آرای با اشاره به روندسریع رشد قیمت ارز و طلا در بازار گفت: افزایش قیمت ها تنها تابعی از تقاضای موجود برای ارز است.
وی ادامه داد: در روزهای گذشته تقاضا برای ارزهای خارجی به شدت افزایش یافته و این مردم هستند که در بازار به خرید ارز پرداخته اند.
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر کشور با تاکید بر اینکه تصمیم گیری ها در بازار به صورت هیجانی صورت می گیرد تصریح کرد: هیجان موجود در بازار باعث شده تا هر لحظه شاهد افزایش قیمت باشیم اما اینکه چه زمانی این هیجان فروکش کند مشخص نیست.
وی در خصوص قیمت طلا و سکه نیز گفت: در بازار جهانی به دلیل تعطیلات نوسان قیمت نداریم اما در بازار داخلی به دلیل افزایش نرخ دلار بازار همچنان روند صعودی خود را دنبال می کند.
همچنین داوود حسنی کارشناس بازارآتی سکه نیز به خبرنگار ما گفت : جو حاکم بر بازار دلار را از ۲ هزار تومان فراتر خواهد برد و احتمال دارد تا پایان هفته دلار ۲ هزار و ۵۰۰ تومان را نیز شاهد باشیم.
اما وی نیز بر وجود جو روانی در بازار تاکید کرد و افزود: تقاضا برای ارزها رو به افزایش است و عدم دخالت با نک مرکزی در بازار قیمت ها را از این نیز بیشتر خواهد کرد.
حسنی قیمت لحظه ای سکه را ۷۰۶ هزار تومان، نیم سکه را ۳۵۳ هزار تومان، ربع سکه را ۱۸۶ هزار تومان و هر دلار آمریکا را یک هزار و ۹۲۳ تومان اعلام کرد. به گفته وی برای دلار با قیمت یک هزار و ۹۲۳ تومان تقاضا هست اما کسی در بازار عرضه نمی کند.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: افکارنیوز
  ۵ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۷:۲۲:۱۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد