فرار با پرادوی صاحبخانه پس از سرقت ۵۰۰ ميليون تومان پول، ارز و طلاجات

فرار با پرادوی صاحبخانه پس از سرقت ۵۰۰ ميليون تومان پول، ارز و طلاجات
سارقان معتاد شب رويي که پس از دستبرد به يک منزل ويلايي، ۵۰۰ ميليون تومان طلاجات، پول و برخي اقلام ديگر را دزديدند و با خودرو پرادو صاحبخانه متواري شدند با تلاش مأموران پليس آگاهي خراسان رضوي در مشهد دستگير شدند.
سارقان معتاد شب رويي که پس از دستبرد به يک منزل ويلايي، ۵۰۰ ميليون تومان طلاجات، پول و برخي اقلام ديگر را دزديدند و با خودرو پرادو صاحبخانه متواري شدند با تلاش مأموران پليس آگاهي خراسان رضوي در مشهد دستگير شدند. سرهنگ بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي ضمن اعلام اين خبر به خراسان گفت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي که در برخي نقاط حاشيه اي شهر مشهد انجام شد ۱۱ سارق منزل دستگير شدند که به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. وي افزود: چندي پيش مالک يک منزل ويلايي در بولوار سجاد مشهد با مراجعه به پليس آگاهي طي شکايتي اظهار داشت: سارقان شبانه به منزلم دستبرد زدند و اموال باارزش و مدارک و همچنين خودروي پرادوام را به سرقت بردند، شاکي همچنين اظهار کرد که يکي از سارقان پس از چند روز طي تماسي عنوان داشت که در قبال دريافت ۱۰ ميليون تومان حاضر است مدارک با ارزش را تحويل دهد. سرهنگ بيدمشکي گفت: با اعلام اين موضوع کارآگاهان آموزش هاي لازم را به صاحبخانه دادند و سرانجام موفق شدند پس از رديابي سارق حرفه اي، او را به همراه ۳ نفر ديگر در مخفيگاه شان که پاتوق مصرف مواد مخدر بود دستگير کنند. رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: سردسته باند سرقت ۲۶ سال دارد که دو نفر همدست او نيز ۲۵ ساله هستند ضمن اين که مرد ۵۰ ساله اي که در پاتوق مواد مخدر دستگير شده هيچ ارتباطي با سرقت منزل ويلايي ندارد. وي گفت: سردسته باند در بازجويي گفت: که معتاد به مواد مخدر شيشه است و پدر و مادري ندارد و روزگار خود را با سرقت مي گذراند. سارق مذکور همچنين درباره سرقت از منزل ويلايي نيز گفت: شبانه به خيابان گوياي سجاد مراجعه کردم و زنگ منزل ويلايي را به صدا درآوردم اما کسي پاسخگو نبود؛ بنابراين وقتي از خالي بودن منزل اطمينان حاصل کردم از روي ديوار داخل منزل رفتم و اموال باارزشي همچون ۲۰۰ ميليون تومان پول نقد، دلار، يورو، تراول چک، گوشي تلفن همراه و برخي اموال و مدارک ديگر را سرقت کردم و با کمک همدستانم خودروي پرادو صاحبخانه را که در منزل پارک بود برداشتم و اموال سرقت شده را با همين خودرو به مخفيگاهم انتقال دادم. سرهنگ بيدمشکي اضافه کرد: پس از اعترافات اين سارق، خودروي پرادو به همراه اموال و مدارک سرقت شده از ناحيه سارقان کشف شد.
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي همچنين از دستگيري سرکرده ۱۶ ساله يک باند سرقت از مغازه ها خبر داد و افزود: در پي سرقت يک مغازه و اعلام شکايت مالک آن، مأموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي تحقيقات و بررسي هاي خود را در اين زمينه آغاز کردند و با مراجعه به محل سرقت دريافتند که مغازه مذکور اصول ايمني را رعايت نکرده است. وي افزود: مأموران پس از تحقيقات فراوان و کشف سرنخ هايي، سرانجام جوان ۱۶ ساله اي را در اين رابطه دستگير کردند. اين متهم در بازجويي ها صراحتا به ارتکاب سرقت از مغازه ياد شده و ۴ مغازه ديگر اعتراف کرد و درباره شيوه سرقت ها گفت: با ۲ تن از همدستانم شبانه اين سرقت ها را انجام مي داديم، سارق دستگير شده گفت: شبانه به مغازه هايي که سيستم امنيتي نداشتند مراجعه و با شکستن قفل و در آن ها اقدام به سرقت اموال و کالاهاي آن ها مي کرديم و اموال سرقتي را نيز داخل خودروي نيساني که همراهمان بود مي ريختيم و با آن از محل مي گريختيم. رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: پس از اين اعترافات ۲ همدست ديگر وي نيز دستگير شدند و از ناحيه آن ها اموال مغازه ها شامل آجيل جات، روغن و... کشف شد.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: روزنامه خراسان
  ۵ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۷:۳۲:۵۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد