معدن طلای قم آماده بهره‌برداری

معدن طلای قم آماده بهره‌برداری
استاندار قم با اشاره به معدن چهار تنی طلا در یکی از بخش‌های قم گفت: در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از آن هستیم.

به گزارشی از قم، سید مهدی صادقی امروز در آیین بهره‌برداری از سه طرح صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در ایام دهه فجر 34 طرح در حوزه‌های مختلف بااعتباری بالغ‌بر 1800 میلیارد ریال در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به قم در دو سال گذشته حجم زیادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در قم به سرانجام رسیده و در درازمدت خیلی از این طرح‌ها تأثیرات خود را در اشتغال نشان خواهد داد.

استاندار قم بابیان اینکه ستادی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و استان قم تشکیل‌شده است، افزود: این ستاد در استان قم با برگزاری جلسات منظم توانسته گره‌های بزرگی از صنعت و بخش کشاورزی باز کند.

وی یکی از اقدامات مهم ستاد اقتصاد مقاومتی در قم را رفع موانع تولید برشمرد و گفت: تاکنون با همکاری بخش خصوصی و بانک‌ها اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده و با حل مشکلات مالیاتی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی گام مهمی در رونق تولید در قم برداشته‌ایم.

صادقی یکی از راه‌های پیشرفت قم را جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های استان در معادن است به‌گونه‌ای کهمعدن چهار تنی طلادریکی از بخش‌های قم وجود دارد که در حال برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از آن هستیم.

منبع خبر: خبر گزاری تسنیم
  ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۴:۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد