به دنبال امیدواری های بین المللی قیمت جهانی طلا افزایش یافت

به دنبال امیدواری های بین المللی قیمت جهانی طلا افزایش یافت
به دنبال امیدواری های بین المللی نسبت به اجرای سیاستهای انبساطی بیشتر از سوی بانکهای مرکزی بزرگ جهان قیمت جهانی طلا امروز افزایش یافت.
به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ ، کاهش تولید پلاتین در آفریقای جنوبی نیز موجب شد تا قیمت این فلز گرانبها امروز به بالاترین حد خود در پنج هفته اخیر برسد .
بر اساس این گزارش ، قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک برای تحویل فوری با 0.2 درصد رشد به 1618.05 دلار رسیده است . قیمت جهانی طلا طی هفته اخیر بیش از 0.3 درصد کاهش داشته است . قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه دسامبر نیز امروز به بیش از 1618.60 دلار رسیده است .
بر این اساس ، نرخ بیکاری آمریکا از فوریه 2009 میلادی تا کنون بالاتر از 8 درصد بوده است که این مساله از سال 1948 میلادی بی سابقه است . فدرال رزرو آمریکا از سال 2009 میلادی تا کنون نرخ بهره بانکی را در حد پایینی نگه داشته و بیش از 2.3 تریلیون دلار نقدینگی به اقتصاد این کشور تزریق کرده است .
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلا و سکه به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۵:۱۰:۳ قبل از ظهر
نظرات (1)

jamshid  ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۴:۴۵:۹ قبل از ظهر

سلام من از سايت شما راضي هستم اميدوارم قيمتهاي جواهرات شما به گونه اي باشد كه همه اقشار جامعه بتوانند از شما خريد كنند _ اگر شما جواهرات با سنگهاى كوچكتر و اصلى در انگشتر و دستبند و گردنبند و گوشواره توليد كنيد كه قيمت خريد ان براى اقشار متوسط و كارمند و كارگر امكان داشته باشد حتي اگر سنگ الماس ان با قيراط كم باشد ولي الماس اصل باشد مطمئن باشيد فروش شما بيشتر ميشود و بخاطر اصل بودن جواهرات استقبال خوبي از ان ميشود . جمشيد اردكانى

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد