راه اندازی طرح 3 تنی طلای زرشوران تا پایان امسال

راه اندازی طرح 3 تنی طلای زرشوران تا پایان امسال
با راه اندازی طرح طلای زرشوران، میزان تولید طلای کشور در سال 92 به بیش از 5 تن در سال خواهد رسید.
رئیس هیات عامل ایمیدرو از راه اندازی طرح 3 تنی طلای زرشوران تا پایان امسال خبر داد.
فریدون احمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح طلای زرشوران به پیشرفت بیش از 60 درصدی رسیده و اکنون عملیات احداث ساختمان های صنعتی در مرحله نصب اسکلت فلزی قرار دارد. همچنین، فونداسیون های بخش سنگ شکن و آسیاب طرح در مرحله اتمام است. وی ادامه داد: تامین تجهیزات و تدارکات پروژه نیز به پیشرفت 85 درصدی رسیده و عملیات نصب پروژه از ماه مهر، با نصب دیگ های بخار و تجهیزات سنگ شکن آغاز می شود.
رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به میزان سرمایه گذاری طرح طلای زرشوران، تصریح کرد: برای این طرح، 5/14 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و حدود 520 میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی پیش بینی شده است. احمدی افزود: با بهره برداری از طرح یاد شده، 150 نفر به طور مستقیم و حدود 1500 نفر به طور غیر مستقیم به کار مشغول خواهند شد. وی ادامه داد: این طرح از تیرماه 89 آغاز شد و عملیات اجرای آن از شهریور 90 سرعت گرفت.
بنا به گفته رئیس هیات عامل ایمیدرو، با بهره برداری از این طرح، علاوه بر طلا، 1250 کیلوگرم نقره و حدود 500 کیلوگرم جیوه تولید خواهد شد. لازم به ذکر است؛ با راه اندازی طرح طلای زرشوران، میزان تولید طلای کشور در سال 92 به بیش از 5 تن در سال خواهد رسید.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلا و سکه به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: خبرگزاری مهر
  ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۶:۶:۱۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد