قیمت جهانی طلا بار دیگر افزایش یافت - 1765 دلار

قیمت جهانی طلا بار دیگر افزایش یافت - 1765 دلار
بهای جهانی طلا روز چهارشنبه برای نخستین بار در سه روز گذشته افزایش یافت و به این ترتیب بهای این فلز گرانبها که در سه ماهه سوم سال میلادی جاری، بیشترین صعود خود در بیش ازدو سال اخیر را تجربه کرده بود، بار دیگر بالا رفت.
به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ،‌ افزایش تقاضای طلا به دلیل افزایش خرید آن توسط بانکهای مرکزی و سرمایه گذاران، موجب بالا رفتن بهای این فلز ارزشمند در روز جاری شد.
با توجه به کاهش ارزش پول به دنبال افزایش حجم سیاست های پولی انبساطی از سوی کشورهای مختلف (که با هدف تقویت اقتصاد صورت گرفت)،‌ طلا اکنون سپری در برابر کاهش ارزش پول و کاهش نرخ رشد اقتصادی محسوب می شود.
بهای طلا برای تحویل فوری روز چهارشنبه در بازار فلزات لندن 3/0 درصد افزایش یافت وبه یک هزار و 765 دلار و 20 سنت در هر اونس رسید.
همچنین بهای تحویل فوری طلا در بازار یاد شده در ساعت 1:52 بعد از ظهر امروز به وقت سنگاپور، یک هزار و 763 دلار و 50 سنت در هر اونس بود.
بهای این فلز ارزشمند در تاریخ 21 سپتامبر (31 شهریور) یک هزار و 787 دلار و 52 سنت در هر اونس بود که بالاترین قیمت از 29 فوریه (اوایل اسفند 90) است.
طلا در سه ماهه سوم سال جاری، بیشترین افزایش قیمت از سه ماهه چهارم سال 2009 تا کنون را تجربه کرد.
بهای طلا برای تحویل در ماه دسامبر (11 آذر تا 11 دی) روز چهارشنبه در بازار کامکس نیویورک اندکی تغییر کرد و به یک هزار و 766 دلار در هر اونس رسید.
دارایی طلای صندوقهای سرمایه گذاری مشترک دیروز (سه شنبه) به دو هزار و 551 تن و 859 کیلوگرم رسید.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای آگاهی دقیق از قیمت لحظه ای طلا و سکه به صفحه  نمودار لحظه ای طلا مراجعه نمایید.  
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
منبع خبر: 
  ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۹:۴۴:۵۲ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد